תמצית בושם לגבר | בושם לגירוי נשים | בושם גברי למשיכת נשים | בושם למשיכת נשים |

צרו איתנו קשר לכל שאלה, בקשה ולפרטים נוספים. סודיות מובטחת >>

תמצית בושם לגירוי נשים הטוב ביותר

בושם לגבר למשיכת ופיתוי נשים. כאשר אנחנו מדברים על הקשר בין כימיה לאהבה, לחוש הריח שלנו יש משקל משמעותי. באופן מפתיע למדי, ממש כמו אצל בעלי החיים שבטבע, גם בקרב בני האדם, משחק הריח תפקיד רציני, מאחר ובני אדם, גברים ונשים, מתקשרים ביניהם גם באמצעות הריחות והכימיקלים. את הדוגמה הבולטת ביותר לכך, אנחנו יכולים למצוא במשיכה פתאומית ובלתי מוסברת, אל אדם שלפי כל אמות המידה ההגיוניות שלנו, אינו תואם את הסטנדרטים אליהם אנחנו לרוב נמשכים, מבחינת תכונות האופי או המראה החיצוני.

הזמנת ויאגרה . סיאליס מחיר .הזמנת סיאליס. קמגרה מחיר .הזמנת קמגרה .אפימדיום דבש . הזמנת דבש אפימדיום .ויאטבע טבעי . הזמנת ויאטבע טבעי.

בכל הנוגע למשיכה, אין ספק כי לחוש הריח עוצמה חזקה בהרבה יותר מאשר העוצמה שיש לחוש הראייה, הטעם, או אפילו חוש המישוש.

תמצית בושם לגירוי נשים – איך זה עובד?

לבני אדם יש קרוב ל-400 רצפטורים שקולטים ריחות וניחוחות שונים. כשהריחות נקלטים ברצפטורים, הם מועברים ישירות לגזע המוח ומשפיעים באופן ישיר, וזאת, בשונה משאר החושים האנושיים, אשר עוברים את ה"פרשנות" שבחלקים המפותחים יותר שבמוח. כשהריח מגיע אל המוח הוא מעורר באדם מגוון של תחושות, כדוגמת רעב (כשהאף קולט ריחות של מאפים או ריחות של ממתקים), לחץ, בחילה, געגוע, עייפות ו… תשוקה (בתגובה לריחות בשמים או לזיעה).

כל אחת מהשפעות האלה מתקבלת בזכות החיבור בין קליטת הריח באף ועברת התחושה למוח. כתוצאה מכך, תמצית בושם לגירוי נשים, גם היא, מועברת ישירות מהאף אל המוח, ולמרות, שככלל, בולנו (גברים ונשים) מעדיפים ריחות טובים ונעימים, תמצית בושם לגירוי נשים אינה כוללת רק את החומרים המבשמים, אלא, מעבר לכך, כוללת נוסחה ייחודית מבוססת פרומונים, שמטרתה למשוך, לגרות ולעורר תשוקה אצל נשים.

הזמנת ויאגרה . סיאליס מחיר .הזמנת סיאליס. קמגרה מחיר .הזמנת קמגרה .אפימדיום דבש . הזמנת דבש אפימדיום .ויאטבע טבעי . הזמנת ויאטבע טבעי.

למי מתאימה תמצית הבושם לגירוי נשים?

התמצית הזו אינה מסוג המתנות שאותן תרצו לרכוש סתם ככה עבור מישהו שאינכם מכירים, וזאת, משום שתמצית הבושם הספציפית הזו, פותחה במיוחד במטרה לעודד את המשיכה הגופנית האמיתית, ופה, באה לידי ביטוי ייחודיותה ועוצמתה של הפורמולה הייחודית שבתמצית, המשלבת פרומונים (סוג המולקולות היוצרות "איתותים" בין גברים ונשים בנוגע למשיכה מינית) מחקרים רבים מוכיחים כי בהימצאותם של הפרומונים במוצרי הבישום השונים, ניתן להשפיע על מידת המשיכה המינית ולהגדיל אותה, עד לרמה שבן / בת המין השני לא יוכלו לעמוד בפניך.

מצד שני, תמצית הבושם לגירוי נשים מתאימה לזוגות שקיימת אצלם משיכה מינית מסוימת, אבל הם עדיין לא הגיעו למיטה (מסיבות שונות), לזוגות ותיקים שרוצים להגביר את המשיכה המינית ביניהם, לגברים שרוצים להפוך ללהיט בקרב המין הנשי, וגם כמתנה לחבר שפחות הולך לו עם נשים ואתה רוצה לתת לו "פוש" שיעזור לו בכך.

איך משתמשים בבושם?

כיום, בושם (או אפטר-שייב) הפכו לחלק משגרת הטיפוח הגברית, כך שכל מה שתצטרך לעשות, זה לשלוף את בקבוק הבושם, להתיז שני שפריצים עדינים על אזור הצוואר ופרקי הידיים וזהו… אתה בדרך להפוך למושא תשוקתן של הנשים. רצוי לחזור כל שעתיים-שלוש. חשוב לציין, כי כמו בכל מוצר, גם כאן, עדיף למנוע ערבוב ריחות של תמצית הבושם לגירוי נשים עם אפטר שייב, בושם או דאודורנט, ולכן, עדיף להשתמש בתמצית הבושם על גוף מקולח, כשאתה משתמש בדאודורנט בעל ריח ניטראלי, ולא משתמש בבושם או באפטר שייב אחר!