ויאגרה או סיאליס יתרונות וחסרונות

צרו איתנו קשר לכל שאלה, בקשה ולפרטים נוספים. סודיות מובטחת >>

ויאגרה היא התרופה הלא פולשנית הראשונה שיוצרה לבעיות זקפה. היצרנית היא חברת 'פייזר' העולמית, יש לה 'זכות ראשונים' בכל הקשור לכמוסות טיפול בבעיות אלו. כיום מדובר בשוק רחב מאוד המגלגל מיליונים, וקיים היצע גדול בתחום. יש את ה'ויאגרה' המקורית, ויש את הגנריות (תרים של 'טבע' – בארץ), הנמכרות יותר באירופה מאשר בארה"ב ובארץ, עקב כך שהחברה רשמה בעבר פטנט על הויאגרה בשני מדינות אלו. יש גם את מה שמכונה ה'ויאגרה הטבעית' – הקלמגרה. וישנם גם תרופות של חברות מתחרות – סיאליס המקורית, סיאליס גנרית (טאדם – בארץ). ויש את ה'לויטרה'.

צרו איתנו קשר לכל שאלה, בקשה ולפרטים נוספים. סודיות מובטחת.

ויאגרה או סיאליסס

'סקס יומיומי מהיר' או 'סקס "סופ"שי" ממושך'? מה אתם מעדיפים?

היתרונות של 'ויאגרה' הם הותק והניסיון שיש לה בשוק, זה אומר שיש יותר ניסיון בשימוש בתרופה בבני אדם, ('אמפיריות' בשפה מקצועית) וניתן לשלול יותר תופעות לוואי לטווח ארוך. בנוסף, העובדה שעומדת מאחוריה חברה חזקה ואמינה מוסיפה לה יתרון חזק. כמו כן, את הויאגרה ניתן לקחת באופן יומיומי בכל המינונים. מבחינת זמן השפעה – הויאגרה משפיעה לטווח זמן של עד 4 שעות מעת נטילת התרופה. ואילו הסיאליס יכול להשפיע עד ל-36 שעות, בקרב הצעירים הסיאליס מכונה "גלולות סוף השבוע"… זה מתאים במיוחד לבילוי זוגי של סופ"ש באילת, ולהימנע מהצורך והסרבול של 'תכנון מראש'. את הסיאליס לא ניתן לקחת יום אחר יום, עקב טווח ההשפעה הארוך שלו.

ויאגרה מחיר . הזמנת ויאגרה . סיאליס מחיר .הזמנת סיאליס. קמגרה מחיר .הזמנת קמגרה .אפימדיום דבש . הזמנת דבש אפימדיום .ויאטבע טבעי . הזמנת ויאטבע טבעי.

עם זאת יצוין, כי קיים סיאליס במינון נמוך של 5 מ"ג, שהשפעתו היא עד 24 שעות בלבד (עדיין פי 6 מהויאגרה!), סיאליס במינון נמוך מאפשר ליהנות מכל העולמות – 'סקס ספונטני' בלי צורך לתכנן, לא יום ולא שעה…

אתם סובלים בכלל מאין אונות?

חשוב לציין, כי כל האמור לעיל אינו מהווה ייעוץ רפואי ויש להיוועץ עם הרופא על כל תרופה שאתם מעוניינים להכניס לפיכם (תרופה 'אוראלית'…). ובטרם תתלבטו בשאלת ויאגרה או סיאליס יתרונות וחסרונות, בדקו את עצמכם, האם אתם באמת סובלים מאין אונות, או שבסך הכול מדובר בהבדל בין מציאות לציפיות (של בת הזוג…). אז מה זה אין אונות? כבר נענה בתוספת קצת רקע: בעיית אין אונות היא קושי או אי יכולת של הגבר להשיג זקפה ראויה בעת חשיפה לגירוי מיני. הבעיה נקראת גם אימפוטנציה בספרות הרפואית. היא שכיחה ביותר משליש מקרב גברים מעל גיל 40 עד גיל 70. ומעל גיל זה השכיחות עולה באופן מעריכי. גיל הסובלים מהבעיה הולך וגודל עם השנים, ככל שהתרבות המערבית הולכת וחודרת. חוסר פעילות גופנית, תזונה לקויה וחוסר בשעות שינה איכותיות מחמירות דראסטית את הבעיה.

ויאגרה מחיר . הזמנת ויאגרה . סיאליס מחיר .הזמנת סיאליס. קמגרה מחיר .הזמנת קמגרה .אפימדיום דבש . הזמנת דבש אפימדיום .ויאטבע טבעי . הזמנת ויאטבע טבעי.

4. 12. 24-36. מלבד העובדה שמדובר בכפולות של 4, מה עוד אומרים לכם מספרים אלו?

הגידול בקרב הסובלים מהבעיה, והפגיעה באיכות החיים שנגרמה כתוצאה מכך, הביאו את חברות התרופות לחקור ולפתח תרופות יעילות לפתרון הבעיה. כאמור, התרופות הנפוצות הן: ויאגרה, לויטרה וסיאליס. (מסודר לפי טווח ההשפעה. ויאגרה – 4 שעות, לויטרה – 12 שעות, סיאליס – 24-36 שעות). שלושת התרופות הקונבנציונאליות (וכמובן גם הגנריות שלהם) מבוססות על רכיבים פעילים זהים, כמו כן הסיכונים לתופעות לוואי הינם די דומים. ההבדל העיקרי ביניהם הוא זמן ההשפעה, וכמו"כ מה שכבר כתבנו על ויאגרה או סיאליס יתרונות וחסרונות.

אל תאמינו לאף אחד! חשבו תועלת מול הפסד!

השפעות הלוואי האפשריות – אם כי נדירות – בתרופות לבעיות אין אונות: זקפה ממושכת, כאבים באיבר המין, התקף לב – לאחר השימוש בתרופה. חשש להתמכרות, ירידה בראייה עד כדי איבוד מוחלט של הראייה. חשוב להדגיש כי מדובר בתופעות לוואי נדירות, והתועלת של השימוש בתרופות – למי שסובל מהבעיה – עולה על ההסתברות החלשה לנזק – לטווח הארוך.

ויאגרה לעומת סיאליס