אהבה בעידן הויאגרה: יתרונות, חסרונות, מיתוסים וסיפורים ויאגרה מנס קלאב -viagramensclub

צרו איתנו קשר לכל שאלה, בקשה ולפרטים נוספים. סודיות מובטחת >>

תופעות לוואי פסיכולוגיות בצריכת תרופות לטיפול באין אונות

נתונים סטטיסטיים שהתקבלו כתוצאה ממחקרים שונים מצביעים על כך שכמעט כל גבר חמישי בשנות ה-50 לחייו, המבקש להשיב לעצמו את כוח הגברה הדועך או שאבד, מתחיל ליטול תרופות ייעודיות, ביחוד ויאגרה. הדבר נכון במיוחד לגברים מעל גיל 40 שאינם בברית הנישואים.

היזהרו מהמשאלות שלכם, אני חוזרת על כך מכיוון שבעלי מושיט שוב את ידו לצעצוע החדש. לרוע המזל, זו לא מכונית, טלוויזיה או מחשב חדשים (למרות שאינו מסרב גם לצעצועים אלה). זו "הגאוה הגברית שלו, גרסה 2.0" – מודל חדש, "דגם פרמצבטי משודרג".

ויאגרה

התחתנתי עם גבר מבוגר ממני בהרבה, ולמזל שנינו, הדבר היחיד שבגד בו לאורך השנים היו מפרקים. אבל כשהתחלתי לכתוב מאמר על תרופות זקפה, ביקשתי ממנו לעזור לי, לבדוק את יעילותם על עצמו. בעלי היה ספקן מאוד לגבי העניין. הוא חשש ברצינות שאם יתחיל לקחת כדורים, הוא לעולם לא יוכל להסתדר בלעדיהם. שכנעתי אותו שמבחינתי זהו ניסוי חשוב ומעניין ביותר, מבחינת העיתונות. אחת הטענות המכריעות שאפשרו לי לשבור את התנגדותו של בעלי הייתה העובדה שההוראות לתרופה המפורסמת והפופולרית ביותר, ויאגרה, אינן מציינות את אפשרות ההתמכרות (אם כי ישנן תופעות לוואי רבות, בעיקר כאבי ראש ועיכול). יחד עם זאת, על פי הבטחות היצרנים, הכדור הכחול וקטן מעניק לגברים מבוגרים את כוחם הגברי של נערים צעירים.

ויאגרה מחיר . הזמנת ויאגרה . סיאליס מחיר .הזמנת סיאליס. קמגרה מחיר .הזמנת קמגרה .אפימדיום דבש . הזמנת דבש אפימדיום .ויאטבע טבעי . הזמנת ויאטבע טבעי.

כפי שהבטיחו היצרנים, כשבעלי החל ליטול ויאגרה, הכל היה מצויין (יותר טוב מבעבר). אבל למרבה הצער, המצב הזה התגלה כיותר מדי.

וזו באמת בעיה רצינית. מעניין אם יצרני הויאגרה ו"צאצאיהם" התרופתיים סיאליס ולויטרה חזו זאת מראש? בעוד שגברים בגיל מסוים ללא ספק להוטים להחזיר את הפוטנציאל הגברי שלהם, נשותיהם לא תמיד שותפות להתלהבות של בני זוגן.

מה שנראה במבט ראשון כמצב מנצח של הבעלים והנשים יחד התברר כי יכול להיות בעל השלכות בלתי צפויות. אל תבינו אותי לא נכון: ויאגרה היא תרופה נפלאה. מתחילת שנות ה-90, כאשר חוקרים שבדקו מוצר חדש ללב בשם סילדנאפיל גילו שיש לו תופעת לוואי בולטת – שחזור הזקפה. המחזור השנתי של יצרני התרופות לטיפול בזקפה עלה על מיליארד דולר. אחד המחקרים שערכו חברות התרופות האמריקאיות לתסריטי אקספרס מצאו שכמעט 20% מהגברים האמריקאים מעל גיל 45 נטלו תרופות לטיפול בזקפה (לפחות פעם אחת בחיים). בהתחשב בעובדה שלפי המוסדות הרפואיים בארה"ב, כ-5% מהגברים בני 40 ומ-15% ל-25% מהגברים בני 65 חווים את בעיית ED (Erectile Dysfunction) (בגלל סיבות רבות כגון היצרות כלי הדם בגיל, לחץ דם גבוה, סוכרת, השמנת יתר, בעיות נוירולוגיות וכו'), התרופות הללו הן הישועה עבור מיליוני אנשים.

ויאגרה מחיר . הזמנת ויאגרה . סיאליס מחיר .הזמנת סיאליס. קמגרה מחיר .הזמנת קמגרה .אפימדיום דבש . הזמנת דבש אפימדיום .ויאטבע טבעי . הזמנת ויאטבע טבעי.

סטרונג-פוטן-פורטה

במקרים מסוימים, תרופות לטיפול ב- ED יכולות אפילו להציל חיים. אין זה סוד כי מ-35% עד 70% מהגברים הנוטלים תרופות נגד דיכאון חווים בעיות זיקפה (אחת מתופעות הלוואי של תרופות נוגדות דיכאון). במקרים כאלה ויאגרה יכולה לעזור. במקביל, כמעט 90% מהגברים שחווים בעיה זו מפסיקים ליטול תרופות נוגדות דיכאון על מנת לשמר את הכוח הגברי.

בעיה חמורה נוספת היא שתרופות לטיפול באין אונות הפכו לזמינות. עם זאת, מעטים מאיתנו מכירים את עקרון הפעולה והסכנות הפוטנציאליות שיכולים להיתקל בעת נטילת תרופות אלה מפני שימוש לא נכון. למעשה, תרופות לטיפול ב- ED פועלות באופן הבא: זקפה מושגת כתוצאה מזרימת הדם לאיבר המין. כלי הדם מתרחבים. יש אנזים המונע התרחבות כלי הדם. הטיפול ב- ED מעכב אנזים זה, מה שמקל על תהליך ההתרחבות ולמשך זמן רב יותר. הם יכולים גם להפחית את זמן ההתאוששות, מה שאומר שאחרי אורגזמה, גבר יוכל לשחזר את הזקפה מהר יותר.

רוב האנשים יודעים כי לא אסור ליטול ויאגרה ודומיה עם ניטרוגליצרין – תרופה מוכרת בעולם לחולים במחלות לב, המרחיבה גם את כלי הדם. זה הוליד את המיתוס שאם יש לך בעיות לב, אין לקחת ויאגרה.

זה לא המקרה, למעשה, הויאגרה אינה מאפשרת לכלי דם להיות "צמיגיים" ומסייעת לדם לזרום בצורה חלקה, לא רק באיבר המין, אלא בכל הגוף, בעתיד, רבים מאיתנו, כולל נשים, עשויים ליטול כמות קטנה של ויאגרה מדי יום, ממש כמו שאנחנו לוקחים אספירין, שיש לו השפעה דומה (זה מדלל את הדם).

לכן, כאשר אדם לוקח ויאגרה, עליו להימנע מכל מה שתורם להתרחבות כלי הדם ולא רק מתרופות המכילות ניטרוגליצרין. גורמים כמו אלכוהול או חום היכולים לגרום לבעיות לב. טוענים כי נטילת ויאגרה לא תוביל להתקף לב, אך אם יש כמות גדולה של אלכוהול בדם, הדבר עלול לעורר התעלפות.

ויאגרה מחיר . הזמנת ויאגרה . סיאליס מחיר .הזמנת סיאליס. קמגרה מחיר .הזמנת קמגרה .אפימדיום דבש . הזמנת דבש אפימדיום .ויאטבע טבעי . הזמנת ויאטבע טבעי.

יתכן שתוצאה מסוכנת עוד יותר של נטילת תרופות לטיפול במחלת ED היא התעלמות מסכסוכים אישיים פוטנציאליים בזוגיות. אם אינכם דנים בבעיה בגלוי, הרי שנטילת ויאגרה עלולה לעורר חוסר הבנה בין בני הזוג. "יש משהו בזקפה שהוא חשוב מאין כמוהו לאישיותו של הגבר" וכמובן, מרבית הזוגות מעדיפים להילחם עבור שיפור בתפקוד המיני. אבל קורה גם שבחייהם של זוגות מסוימים האינטימיות הגופנית בין בן הזוג מפסיקה להיות גורם חשוב והם יכולים להסתגל לחיים ללא מין, אולי גם מפני האישה באמת לא רוצה אותו יותר, מסיבה זו או אחרת. ולגבי זוגות כאלה, נטילת תרופות לשיפור בעיית און יכולה לגרום לאי הסכמה קשה.

סטרונג-פוטן-פורטה

זה מוביל למה שאפשר להגדיר אולי הבעיה הגדולה ביותר. העובדה היא שבריאותה המינית (הפיזיולוגית) של האישה במהלך גיל המעבר עשויה לא להתאים ליכולות בן זוגה הנוטל תרופות ייעודיות. כידוע, עם הגיל אצל נשים, מאזן ההורמונים משתנה. ירידה ברמות האסטרוגן מביאה לרוב לירידה בתשוקה המינית, כמו גם לאלסטיות בנרתיק וכמות חומר סיכה ולכן, מגע מיני יכול להפוך לכואב. הבעיה יכולה להיות חמורה במיוחד עבור נשים מבוגרות, אלמנות, נשים גרושות, או כאלה שחוזרות לפעילות מינית אחרי הפסקה ארוכה.

במקרה של אישה מסוימת כבת 60, שהתלוננה על ויאגרה ותרופות דומות (באתר לאנשים מעל גיל 50) "גברים מצאו את הישועה בתפקוד המיני בויאגרה וסיאליס. הם שוב יכולים להרגיש כמו בני 30, אך אני נותרתי משוללת אפשרות זו וצריכה להשלים עם בעיות מיניות הקשורות לגיל. התרופות האלה שוברות את החיים".
אישה אחרת, רופאה, גרושה כפולה אומרת בבוטות: "ויאגרה הפכה לישועה לגברים, אך אם אישה נוטלת תרופות הורמונליות היא עלולה לחוות יובש בנרתיק ולמעשה היא לא מעוניינת במגע מיני כה אינטנסיבי כמו גבר המסוגל ליטול תרופות לטיפול בזקפה". אישה נוספת שהניסיון האישי שלה עם נטילת ויאגרה (כמו החוויה של חבריה מאותו הגיל) נע בין התלהבות מוחלטת לבין הצורך להתקשר לאמבולנס, מוסיפה: "עליכם להבין בבירור מה טוב עבורכם ומה לא."

בנוסף, ישנה אמונה שגויה, כי ויאגרה לא רק מעצימה את זרימת הדם לאיברי המין, אלא גם "מעירה" את החשק המיני. למעשה, "הכוח המניע" של הליבידו הוא טסטוסטרון. לאדם עם טסטוסטרון נמוך לא יהיה רצון לקיים יחסי מין, עם ויאגרה או בלעדיה. יתר על כן, אפילו עם רמת טסטוסטרון רגילה בגופו של אדם, "ויאגרה לא יכולה לעורר זקפה מיידית", אומר פרופסור חבר לאורולוגיה בבית הספר לרפואה של הרווארד.

ויאגרה מחיר . הזמנת ויאגרה . סיאליס מחיר .הזמנת סיאליס. קמגרה מחיר .הזמנת קמגרה .אפימדיום דבש . הזמנת דבש אפימדיום .ויאטבע טבעי . הזמנת ויאטבע טבעי.

ויאגרה


אתם צריכים להיות במצב רוח מסוים. אתם צריכים את הרצון והכוונה כדי שהתרופה תעבוד. רופא אחד מספר את סיפורו של חולה שהתרגז מאוד מכך שויאגרה לא עזרה לו להשיג את מטרתו.
אמר "דוק, עקבתי בדיוק אחר ההוראות שלך". הוא לקח את הגלולה שעה לפני ואז צפה במשחק הבייסבול בטלוויזיה וחיכה. אשתו של הגבר הייתה בחדר השני, גם היא ציפתה וחיכתה להשפעה. אף אחד מהם לא הבין, שתרופה זו תהיה יעילה איך ורק כאשר הם יעשו יחד מה שבני זוג בדרך כלל עושים.

יש להבהיר אי הבנה. יש נשים שחושבות כי תרופות לטיפול ב- ED (לויטרה, ויאגרה, סיאליס) מעוררות חשק מיני ונוכחותה של האישה אינה נדרשת. "מה שנשים רבות צריכות להבין כי החשק המיני מופיע רק מהן". כלומר, אם אדם לקח ויאגרה, הן חושבות "הו, הוא לא רוצה אותי". נשים – זה לא כך. גברים – אליכם "להילחם" בתפיסות שגויות אלה.

בעיה רצינית נוספת עבור נשים רבות: נטילת תרופות לטיפול ב- ED מפחיתה באופן דרמטי את המרווח בין אורגזמה לשיקום זקפה. גברים מסתכלים על זה אחרת מאשר נשים. עבורם זו לא בעיה, אלא שדרוג. מה נשים חושבות?

"אנחנו רוצות בערך 20-30 דקות של סקס נהדר", אומרת אם לשניים. "אנחנו לא רוצות שעתיים של סקס, שיימשך לנצח". שלא לדבר על העובדה כי קיום יחסי מין ממושכים, במיוחד ללא שימון מספק, עלול להזיק, להוביל לשחיקה בנרתיק או אפילו לקרע החושף את האישה לסיכון של התפתחות זיהום פטרייתי ומחלות מין. זה נכון במיוחד לגבי נשים לא נשואות.

ויאגרה מחיר . הזמנת ויאגרה . סיאליס מחיר .הזמנת סיאליס. קמגרה מחיר .הזמנת קמגרה .אפימדיום דבש . הזמנת דבש אפימדיום .ויאטבע טבעי . הזמנת ויאטבע טבעי.

ישנן גם נשים רווקות החוששות כי גברים עם יכולות מיניות משופרות הם בעלי סיכוי נמוך יותר להתחתן, כמו גם נשים החוששות כי בעליהן יחפשו סיפוק מיני מחוץ לנישואין.

השימוש בויאגרה על ידי בן זוג הוא אחת הסיבות לכך שנשים עוברות ניתוחים פלסטיים. ככל הנראה מהחשש לאבד בן זוגם "שנהיה צעיר יותר", מאלץ נשים להתקין שתלים בשד, לבצע מתיחת פנים ואפילו התחדשות הנרתיק. איש אינו אומר שהשימוש בויאגרה אינו יכול לגרום לבעיות, אולם הגורמים לבעיות אלו שונות לחלוטין מאלו שנשים חושבות עליהן. היו מקרים בהם נשים או בני זוג לקשר מיני התנגדו ליטול תרופות לטיפול בבעיות זקפה בטענה שמין צריך להיות טבעי וספונטני. לכן, אם לגבר אין זקפה והאישה מתנגדת מעצם הרעיון לנטילת כדורים, נוצר מצב מסובך באמת. מערכת יחסים יכולה להיסחף לפלונטר אם אחד מבני הזוג רוצה סקס והשני לא, או רוצה, אלא בתנאים שלו.

סטרונג-פוטן-פורטה

אז איך אתם יכולים להיות בטוחים שאם תרופות לטיפול באין אונות מופיעות בביתך, הן יחזקו ולא יהרסו את מערכת היחסים שלכם?

פסיכולוגית, זוגות צריכים לגלות מה כל אחד מהם מצפה מקשר מיני, אל תתנו לאנוכיות להרוס את מערכת היחסים שלכם. השימוש בתרופות המשחזר את כוח הגברא יכול לחשוף את התכונות הנסתרות של בני זוג: אנוכיות, רגישות, נכונות לפשרה וכו', ויכול להוביל לקונפליקטים.

כל המומחים מסכימים שנשים צריכות להפסיק לשקר (כולל לעצמן) על מה שהן אוהבות ומה אינן אוהבות, לנסות להגן על האגו הגברי, מכיוון שזוהי הדרך הקצרה ביותר לחוסר סיפוק מיני. נשים יכולות למנוע מעצמן מין טוב מכיוון שאינן לוקחות אחריות על רגשותיהן, לא פיזית ולא רגשית. משמעות הדבר: שאם צריך לקנות חומר סיכה בכדי להפוך את הסקס לנוח יותר, עשו זאת. אם צריך ליידע את בן / בת הזוג שלכן, "כי זה ישמח אתכם אם קיום יחסי המין ימשכו מספר דקות ולא מספר שעות" תגידו זאת.