ויאגרה או סיאליס

צרו איתנו קשר לכל שאלה, בקשה ולפרטים נוספים. סודיות מובטחת >>

ויאגרה לעומת סיאליס

קיימות כיום שלוש תרופות גנריות שלהן השפעות מוכחות בטיפול בבעיות זקפה. הוויאגרה – התרופה הוותיקה והידועה ביותר, ועל ידה מככבות גם הלוויטרה והסיאליס, שהן, אמנם, צעירות יותר, אבל מפורסמות ויעילות לא פחות מ"אחותן" הגדולה. כל שלוש התרופות הללו פועלות באמצעות מנגנון הפעולה הזהה – הגברת זרימת הדם באיבר המין, כשבמקביל, לא מתאפשר ניקוזו של הדם מאיבר המין. כתוצאה מכך, לא רק שנוצרת זקפה, אלא שזקפה זו היא קשיחה ועמידה ומאפשרת קיום יחסי מין מלאים ומספקים.

לנטילת הסיאליס והלוויטרה עדיין יש צורך בקבלת מרשם מרופא המשפחה או מרופא מומחה, ואילו הוויאגרה נמכרת כיום בבתי המרקחת תחת מגבלות מסוימות (תימכר באופן זה רק לגברים שהם בני מעל לגיל 35, ללא גורמי סיכון רפואיים ידועים, באריזות שמכילות עד ל-100 מ"ג Sildenafil, ובשימוש של עד ל-50 מ"ג ביום). יחד עם הדמיון הרב בין התרופות, עדיין קיימים מספר הבדלים ביניהם, עליהם ניתן ללמוד מהפרסומים הרשמיים של חברות התרופות היצרניות.

ויאגרה מחיר . הזמנת ויאגרה . סיאליס מחיר .הזמנת סיאליס. קמגרה מחיר .הזמנת קמגרה .אפימדיום דבש . הזמנת דבש אפימדיום .ויאטבע טבעי . הזמנת ויאטבע טבעי.

זמן השפעתה של התרופה

ההבדל הראשון בין שלוש התרופות הללו הוא במיידיות השפעתן ובטווח השפעתן של התרופות השונות. כך, למשל, ויאגרה תתחיל להשפיע כחצי שעה לאחר בליעת הכדור, הסיאליס תשפיע כבר לאחר כ-20 דקות והמהירה ביותר במקצה הזה היא הלויטרה, ש-16 דקות יחלפו מרגע בליעתה ועד לתחילת השפעתה על הצורך אותה.

אף טווחי זמן השפעה משתנים מתרופה אחת לרעותה. הוויאגרה והלויטרה תשפענה על הנוטל אותן במשך פרק זמן של כ-5 שעות, ואילו זמן השפעתה של הסיאליס ארוך יותר ונע בין 24 ל-36 שעות, בהתאם למינון.

נטילתן של התרופות עם אלכוהול ו / או מזון

בעת נטילת התרופות יש להתחשב בכך כי את הויאגרה מומלץ שלא לצרוך עם מזון. לעומתה, את הסיאליס ניתן לצרוך עם מזון, ואילו את הלויטרה מומלץ לבלוע בצד ארוחה מלאה אך כזו שאינה רוויה בשומנים. כל החברות היצרנות מצהירות, כי את התרופה שלהן ניתן לנטול עם אלכוהול שכמותו מתונה.

יעילות משתנה בין תרופות

קיימים גם הבדלים ביעילות השימוש המוצהרת של חברות התרופות. על פי הצהרתן של יצרנית הוויאגרה והסיאליס, יעילותן עומדת על כ-80% ואילו הלויטרה מתהדרת בכ-90%. בנוסף, יש להתייחס לכך כי על פי הצהרת החברות ב-10% מהמקרים ייתכנו תופעות לוואי לנטילת התרופות. כל החברות היצרניות מציינות כי הנוטלים את התרופות עלולים לסבול מסומק ו / או כאבי ראש. תופעת הלוואי הייחודיות לוויאגרה הן צרבות והופעתם של כתמים כחולים בשדה הראייה, לנטילת הסיאליס עלולים להתלוות הפרעות בעיכול וכאבי גב ושרירים, ולנטילת לויטרה עלולה להתלוות תחושת צרבת קלה, אך לא נעימה.

ויאגרה מחיר . הזמנת ויאגרה . סיאליס מחיר .הזמנת סיאליס. קמגרה מחיר .הזמנת קמגרה .אפימדיום דבש . הזמנת דבש אפימדיום .ויאטבע טבעי . הזמנת ויאטבע טבעי.

הויאגרה מול הסיאליס – מה אומרים המומחים?

לפני מספר שנים, פרסמה החברה המשווקת הסיאליס סקר שהוכיח כי 77% מגברי ישראל העדיפו את נטילת הסיאליס על פני ויאגרה. מניתוח הסקר עלה, כי העדפת הסיאליס נבעה בעיקר בשל העובדה כי טווח השפעתה עמד על 36 שעות, וכי הויאגרה הייתה יעילה למשך פרק זמן קצר יותר. כמו כן, בחברה המשווקת את סיאליס ציינו כי יתרונותיה הידועים הנוספים של התרופה (כאפשרות לצרוך אותה לאחר האוכל, למשל) הם אלו שגרמו למשתתפים להעדיף אותה. מאידך, פייזר, יצרנית וויאגרה, הגיעה עם נתונים אחרים משלה – מחקר בלגי שמוכיח כי קרוב לכ-80% ממשתמשי הוויאגרה אשר ניסו טיפול פומי אחר לטיפול בבעיות הזקפה שלהם, העדיפו לשוב ולהמשיך את השימוש בויאגרה.