פתרונות לאין אונות, תרופות לאין אונות, למה יש לי אין אונות, 🕵️‍♂️

צרו איתנו קשר לכל שאלה, בקשה ולפרטים נוספים. סודיות מובטחת >>

אין אונות היא בעיה שכיחה בקרב חלק גדול מאוכלוסיית הגברים, באופן סטטיסטי שכיחות הבעיה עולה עם העלייה בגיל, וכן כתוצאה מפגיעה באזור האגן או ניתוחים שונים. כמו כריתת ערמונית או ניתוחים בשלפוחית השתן. זה תלוי מאוד בסוג הניתוח, מומחיות הרופא המנתח ועוד משתנים רבים. גם תאונות דרכים או תאונות עבודה שתוצאתן היא פגיעה או חבלה באגן או באזור החלציים הן מהסיבות השכיחות לגרימת בעיות זקפה. פציעות שונות מביאות לאין אונות שירותי הבריאות המפותחות של היום יודעות לפתור את רוב בעיות הזקפה השונות, על ידי תרופות וגלולות המשפרות פלאים את התפקוד המיני.

לפרטים נוספים צרו איתנו קשר. סודיות מובטחת.

הזמנת ויאגרה . סיאליס מחיר .הזמנת סיאליס. קמגרה מחיר .הזמנת קמגרה .אפימדיום דבש . הזמנת דבש אפימדיום .ויאטבע טבעי . הזמנת ויאטבע טבעי.

למה יש לי אין אונות?

טסטוסטרון הוא הורמון המגביר את החשק המיני ושומר על היכולת של הגבר להגיע לזקפה תקינה וממושכת, חוסר בטסטוסטרון יכול לנבוע כתוצאה מבעיה נוירולוגית או בעיה באשכים ובתפקוד של הערמונית. הבעיה שכיחה בקרב גברים מעל גיל 50, או בקרב גברים הסובלים מהשמנת יתר.

גם גברים שעברו טיפולי כימותרפיה או מחלות כבד וכדו' עלולים לפתח בעיות של אין אונות וחוסר בטסטוסטרון. הורמון נוסף שעלול לגרום לבעיות זקפה הוא הורמון הפרולקטין, הפרעה בתפקוד של בלוטת התריס יכולה לגרום להפרשה מוגברת של הורמון זה, וכתוצאה מכך לזקפה חלשה ולאין אונות.

פתרונות לאין אונות והמחירים

קיים כיום מגוון רב של פתרונות לאין אונות. התרופות העיקריות והשכיחות לאין אונות הן ה"לויטרה" ה"סיאליס" וה"ויאגרה". מחיר ויאגרה למארז של 4 טבליות, הינו 277 ₪ למינון גבוה, 243 ₪ למינון בינוני ו-229 ₪ למינון נמוך. מחיר לויטרה למארז של 4 טבליות, הינו 253 ₪ למינון גבוה, 124 ₪ למינון בינוני ו-62 ₪ למינון נמוך. מחיר סיאליס למארז של 4 טבליות הינו, 293 ₪ למינון גבוה, 274 ₪ למינון בינוני ו-77 ₪ למינון נמוך.


הזמנת ויאגרה . סיאליס מחיר .הזמנת סיאליס. קמגרה מחיר .הזמנת קמגרה .אפימדיום דבש . הזמנת דבש אפימדיום .ויאטבע טבעי . הזמנת ויאטבע טבעי.


מרחב התמרון והאופציות הרבות הקיימות בשוק לאין אונות שירותי בריאות מאפשרות היום להתאים לכל אחד את המינון הדרוש לפי הצרכים הספציפיים שלו. הן מבחינת ההשפעה והן מבחינת תופעות הלוואי. עם זאת ההבדל העיקרי בין התרופות הוא משך הזמן שהתרופה פעילה בגוף.

לא תמיד זה באמת הפתרון לאין אונות

תרופות רבות לאין אונות נמצאו פחות יעילות לסוכרתיים וכן חולים הסובלים מאי ספיקת כליות או כאלה שעברו ניתוח לכריתת ערמונית וניתוח באזור שלפוחית השתן. בכל מקרה שכזה צריך החולה להיוועץ ברופא המטפל או כל רופא המתמחה בבעיות אלו. למרות האמור, ברור שהתרופות לאין אונות הקיימות כיום בשוק בדמות גלולות לבליעה, מהוות בשורה חדשה שלא הייתה בעשרים – שלושים השנים האחרונות. בעבר היו משתילים פין תותבת או שהיו עורכים טיפולים פולשניים בלתי הפיכים באיברי המין של הסובלים מבעיות אין אונות.

הזמנת ויאגרה . סיאליס מחיר .הזמנת סיאליס. קמגרה מחיר .הזמנת קמגרה .אפימדיום דבש . הזמנת דבש אפימדיום .ויאטבע טבעי . הזמנת ויאטבע טבעי.

בשלושת השנים האחרונות אנו עדים להתקדמות גדולה נוספת בפיתוח תרופות לאין אונות. חלק מהתרופות כבר אושרו ע"י ארגון הבריאות FDA האמריקני וחלקן ממתינות לאישור. אין ספק כי הם יהוו פריצת דרך, גם ובעיקר לחולים אלו שתגובתם לתרופות הקיימות בשוק היא מינורית או מזיקה במקרה הפחות טוב.

100% גבר 100% תענוג

אז יאללה! די להתמהמה! הדרך לגבריות מושלמת מתחילה כאן ועכשיו! אתה רוצה להרגיש בעננים בזמן הסקס? לחזור לימיך הצעירים? לחזור להיות מחוזר? להיות מרוכז באקט ולא להיות מוטרד מהגמירה… תדמיין לרגע איך ייראה כל היום אחרי שתשפר את הביצועים במיטה! תחשוב על הדימוי העצמי שישתפר פלאים. אף אחד מהקולגות בעבודה לא יידע למה אתה כל כך מחויך היום, רק אתה ואשתך… הזמן עכשיו ותשפר פלאים את איכות החיים!