קורונה והשפעתה על מחירי ויאגרה גנרית

צרו איתנו קשר לכל שאלה, בקשה ולפרטים נוספים. סודיות מובטחת >>

ישנם תרופות העלולות להחמיר את מחלת הקורונה, ביניהם תרופות הניתנות לדלקות כרוניות או לאסטמה. אלו הנוטלים תרופות מן הסוג הזה צריכים להיות כעת במעקב רפואי. פרסומים שונים טענו לגבי תרופות מסוימות הניתנות לאיזון לחץ דם, ככאלה העלולות להחמיר את מחלת הקורונה – אין לכך סימוכין ממחקרים או עדויות בשטח. אולי זה קשור לכך שחלק מתרופות הניתנות לבעיות אלו, יכולות להחמיר בעיות של אין אונות, אחת התרופות לאין אונות היא ויאגרה, ואז נידונה השאלה הבוערת – מהי השפעת הקורונה על מחיר ויאגרה גנרית.

הזמנת ויאגרה . סיאליס מחיר .הזמנת סיאליס. קמגרה מחיר .הזמנת קמגרה .אפימדיום דבש . הזמנת דבש אפימדיום .ויאטבע טבעי . הזמנת ויאטבע טבעי.

לאחרונה דיברו על תרופות הנמסכות במכשיר האינהלציה – לחולי אסטמה או ציסטיק פיברוזיס (מחלה שפוגעת בעור ובמערכת הנשימה בעיקר בקרב תינוקות וילדים), כמסוכנות להעברת נגיף הקורונה – מכיוון שהן פועלות על מערכת הנשימה. בשל החשש ממליץ משרד הבריאות לטפל בחולים אלו בעזרת משאף – בעיקר לגבי המטופלים בבתי חולים. אלו המטפלים באינהלציה בבית, צריכים להיות בקשר ותחת ביקורת של הרופא, אך כן להמשיך ליטול את התרופות שרשם להם הרופא.

המלצה כללית לגבי ויאגרה בתקופת קורונה

באופן כללי, בתקופות של הסגר, שעלולות להגיע בעקבות גלים נוספים של קורונה – אם יהיו, ממליצים רופאים להחזיק בבית מלאי של תרופות המספיקות לחודש, בעיקר כאשר מדובר בתרופות לבעיות זקפה. כי מצד אחד בתת מודע של המטופל אין מדובר ב'תרופה חיונית' והוא יתעצל לצאת מביתו לרכוש תרופות אלו, ומצד שני קיים חשש שבתי המרקחת יפקיעו מחירים, ואז השפעת הקורונה על מחיר ויאגרה גנרית ובכלל על ויאגרה יהיה עצם. כי בדרך כלל, תרופות הנקראות 'חיוניות' הן אלו המצויות תחת 'עינם הפקוחה' של הרשות האחראית, אך תרופות הנחשבות 'חיוניות' פחות, לא יהיו כל כך תחת פיקוח. החששות הנ"ל יכולות להתממש בעיקר במקרה של הסגר ארוך מאוד. רצוי גם לעשות רשימה מסודרת של כל התרופות הניטלות, כולל תרופה כמו ויאגרה, כדי שיציאה מהבית תכלול את כל התרופות ולא תגרום לכם צורך ליציאה נוספת.

הזמנת ויאגרה . סיאליס מחיר .הזמנת סיאליס. קמגרה מחיר .הזמנת קמגרה .אפימדיום דבש . הזמנת דבש אפימדיום .ויאטבע טבעי . הזמנת ויאטבע טבעי.

יש לשמור על קשר עם הרופא המטפל, בעיקר במקרה של חשד להידבקות או להחמרה במחלת הקורונה, שיכולה אולי להחמיר כתוצאה מנטילת תרופות באופן קבוע.

קצת על תרופות לקורונה

כעת נדבר קצת על תרופות המפיחות תקווה בקרב מומחי הרפואה בארץ ובעולם ובקרב חולי הקורונה, בעקבות השערות שונות של חוקרים לגבי יעילותם הטובה לריפוי המחלה. אך אין לזה קשר ישיר להשפעת הקורונה על מחיר ויאגרה גנרית או תרופות אחרות.

ראשית, נדבר על התפתחות המחלה. הנגיף תוקף את האדם ומחדיר בו כמות מסוימת של גנים, הגנים גורמים ליצירת סוג של חלבונים, החלבונים האלו ששוכנים בתוך תאי האדם שנדבק, מייצרים אלפי נגיפים חדשים. כדי להמציא תרופה יעילה נגד הנגיף, צריך להמציא חומרים שיכולים לפגוע בחלבונים אלו. תרופות נגד קורונה צריכות להכיל חומרים אלו. רבים מהתרופות הקיימות בשוק מכילות כבר חומרים כאלו ואחרים שפוגעים בחלבונים המסייעים ליצירת הנגיף, או אפילו רק בחלק מהחלבונים. היתרון של ניצול תרופות קיימות, לטובת המאבק בנגיף הקורונה, הוא חיסכון בזמן בהשגת אישורים הנדרשים מארגוני הבריאות בארץ ובעולם, ובבדיקת בטיחותם של התרופות. מה שנדרש הוא רק ניסוי קליני שיאשר או ישלול את יעילותו נגד הקורונה.

אחת מתרופות אלו היא תרופה נגד מלריה. ויש גם תרופות שונות המיועדות לטיפול בסכיזופרניה, תרופות לטיפול בסרטן, תרופות לאיזון לחץ דם, תרופות הניתנות לחולי סוכרת ועוד. אפילו תרופות נגד התקרחות נבדקו, וכן תרופות נגד תולעי מעיים. נקווה שאכן יימצא תרופה למחלה, והעולם יוכל לחזור לשפיות.