סיאליס מחיר בבית מרקחת

צרו איתנו קשר לכל שאלה, בקשה ולפרטים נוספים. סודיות מובטחת >>

סיאליס היא גלולה לבעיות זקפה, המחיר של התרופה נקבע על ידי בית המרקחת או בית הטבע שמוכר את המוצר, עם זאת יש מחיר מומלץ של היצרן, אך בית המרקחת אינו חייב לעמוד במחירים אלו, המחיר המומלץ של סיאליס לאריזת 4 טבליות הוא, 77 ₪ בלבד למינון נמוך, למינון בינוני – 274 ₪, למינון גבוה – 293 ₪. כאמור, כל בית מרקחת יכול להחליט עלות סיאליס שונה. בתקופה זו של קורונה, יש עדיפות לבית מרקחת שמציע שירות משלוחים, גם אם התוצאה היא סיאליס מחיר מעט גבוה יותר.

חשוב לציין כי חל איסור על בית המרקחת לעודד עובדים בתגמול כלשהו שיקדמו מכירה של סיאליס או כל מוצר אחר, גם אם מדובר בסיאליס מחיר בבית מרקחת או בכל מחיר אחר בבית המרקחת. היות ומקצוע הרוקחות מוגדר כמקצוע של "טיפול" וכך הרוקח צריך לראות את תפקידו. נקודה נוספת שצריך להדגיש היא כי בית המרקחת רשאי לספק תרופות מרשם אך ורק בנוכחות רוקח מוסמך. עד לפני כמה שנים חלו ההגבלות גם ברכישת ויאגרה וסיאליס

ויאגרה מחיר . הזמנת ויאגרה . סיאליס מחיר .הזמנת סיאליס. קמגרה מחיר .הזמנת קמגרה .אפימדיום דבש . הזמנת דבש אפימדיום .ויאטבע טבעי . הזמנת ויאטבע טבעי.

כיום מתיר משרד הבריאות – במגבלות מסוימות, למכור וויאגרה ללא מרשם, הסיבה להקלה היא כדי שגברים הסובלים מאין אונות לא יימנעו מלפנות לטיפול בגלל אי נעימות מהרופא. וגם כדי למנוע מאנשים לרכוש תרופות סיאליס מזויפות. ההקלות נעשו לאחר שנבדקו ונמצאו השפעות לוואי זניחות.

תרופות נוספות המיועדות לטיפול באין אונות, הן: לויטרה, תרים וסילדנפיל (של חברת טבע). המחיר של לויטרה לאריזת 4 טבליות, הוא: 62 ₪ בלבד למינון נמוך, 124 ₪ – למינון בינוני ו-253 ₪ למינון גבוה.ויאגרה מחיר

איך פועלים הגלולות לבעיות זקפה?

נטילת הגלולה גורמת להזרמת דם מוגברת לאיבר המין, כתוצאה מכך מושגת זקפה בקלות. הגלולה גורמת לזקפה רק בעת גירוי מיני. חלק מהתרופות לבעיית אין אונות מאושרות לשימוש גם לטיפול ביתר לחץ דם. תופעות הלוואי (בשכיחות נמוכה) הינם ירידה בלחץ הדם, זקפה ממושכת מדי, ולעיתים נדירות ירידה בשמיעה או בראייה. מינון יתר יכול לגרום לשלשולים, בעיות במערכת העיכול וכאבי שרירים. נוטלים את הגלולה כשעה לפני הסקס.

מחיר סיאליס סופר פארם

הסיאליס נמכר בבתי מרקחת מובחרים, ביניהם סופר פארם. מבדיקה שערכנו על מחירי סיאליס בבתי מרקחת שונים, עולה שמחיר סיאליס 10 מ"ג, נע סביב ה-287-300 ₪. מחיר סיאליס 8 טבליות, נע סביב ה-440-500 ₪.

בעשור האחרון חלה ירידה משמעותית במחירי התרופות לאין אונות, לאחר שחברות התרופות זיהו תופעה של אנשים שחצו את הגלולות או רכשו תרופות במינון נמוך יותר ממה שרשם הרופא, או חמור מכך – רכשו תרופות מזויפות. לכן החליטו חלקם כאמור, להוזיל את התרופות. ביניהן חברת 'באייר' המשווקת את גלולות הלוויטרה לטיפול באין אונות. החברה הודיעה על הורדת מחירים של כ-40 עד 60 אחוז לתרופות במינונים השונים. התרופות משווקות בשלושה מינונים 5 מ"ג (מינון נמוך), 10 מ"ג (מינון בינוני) ו-20 מ"ג (מינון גבוה).

למעשה, לויטרה זולה יותר מויאגרה וסיאליס בכל המינונים. ובהפרש המשמעותי ביותר במינון הבינוני. התרופות הקיימות בטוחים לשימוש גם לסובלים מבעיות רפואיות, כמו לחץ דם גבוה וסוכרת. והמחירים הזולים מאפשרים לחולים אלו להעלות את אורח חייהם באופן משמעותי.

אם אתם סובלים מ הפרעת זקפה. זה יכול להיות אי יכולת להשיג זקפה כלל או השגת זקפה חלקית, אתם לא צריכים להילחץ – אתם אחד חלקי 155 מיליון בני אדם בעולם שסובלים מרמה כזו או אחרת של בעיות בזקפה. אתם לא צריכים להתבייש ולחוש חוסר נעימות כאשר אתם פונים לטיפול או כאשר אתם רוכשים את התרופה.

. הזמנת ויאגרה . סיאליס מחיר .הזמנת סיאליס. קמגרה מחיר .הזמנת קמגרה .אפימדיום דבש . הזמנת דבש אפימדיום .ויאטבע טבעי . הזמנת ויאטבע טבעי.

למה לקנות סיאליס?

תפקוד תקין במיטה הוא המפתח להצלחת הזוגיות, הוא מגביר את הדימוי העצמי והמעמד החברתי של הגבר. לכן לאורך שלושים השנים האחרונות השקיעו חברות שונות, ועדיין ממשיכות להשקיע מאמצים אדירים בפיתוח תרופות לבעיות בתפקוד המיני ובפרט בבעיות זקפה (אימפוטנציה). בעיות בתפקוד המיני הם: זקפה קצרה מדי או ממושכת מדי, שפיכה מוקדמת או מאוחרת וירידה בחשק המיני.

זקפה חלשה היא השכיחה ביותר, מתוך שאר בעיות בתפקוד המיני של הגבר. רופאים מעריכים כי יותר מ-155 מיליון אנשים בעולם סובלים מירידה בזקפה. אצל גברים מעל גיל שבעים היא שכיחה בכ-60 אחוז, מעל גיל 50 היא שכיחה בכ-30 אחוז ומתחת לגיל 40 היא שכיחה בכ-12 אחוז. עוד מעריכים גורמי רפואה בעולם כי רק עשירית מהסובלים פונים לטיפול.

בין אם הרקע לסיבה הוא גופני ובין אם הרקע הוא נפשי, הגיע הזמן לטפל! אל תזניחו את זה, חבל על כל יום שעובר. הפרעה בזקפה פוגעת בכם ובבת זוגתכם. אפשרויות הטיפול הם מאוד נגישות כיום. בעבר היו אפשרויות הטיפול מצומצמות, כמו ניתוח להשתלת תותב באיבר המין (כיום נעשה רק במקרים חמורים של בעיות זקפה), טיפולים נוספים שהיו נפוצים יותר בעבר – טבעת חוסמת, הזרקות, משחות וקרמים שונים. כיום ניתן להתחיל בגלולות דרך הפה, ברוב המקרים הם פותרות את הבעיה.