שיטות לטיפול באימפוטנציה

צרו איתנו קשר לכל שאלה, בקשה ולפרטים נוספים. סודיות מובטחת >>

מה הם הפתרונות המודרניים לאין אונות?

שיטות אפשריות לטיפול באימפוטנציה

לחץ, אורח חיים בישיבה, תזונה לקויה והרגלים רעים – התכונות היומיומיות של כמעט כל גבר מודרני – מובילים לא רק לבריאות לקויה, אלא גם לבעיות בתחום המיני. הצורך בפתרון רפואי לבעיית האימפוטנציה עולה בקרב אנשים מבוגרים וגם בקרב צעירים. יתר על כן, תחושת צניעות שקרית גורמת למין החזק עד לרגע האחרון להתחמק מביקור אצל הרופא, אך לשווא. אחרי הכל, ככל שתקדימו לאבחן ולהתחיל בטיפול בהפרעות בזקפה, כך תוכלו לחזור לחיי מיני מלאים מוקדם יותר.

הזמנת ויאגרה . סיאליס מחיר .הזמנת סיאליס. קמגרה מחיר .הזמנת קמגרה .אפימדיום דבש . הזמנת דבש אפימדיום .ויאטבע טבעי . הזמנת ויאטבע טבעי.

טיפול מקיף באימפוטנציה הוא המפתח להצלחה

טיפול באימפוטנציה: שיטות אפשריות.
אימפוטנציה מרמזת על חוסר יכולת להשלים יחסי מין מלאים בגלל היעדר מוחלט של זקפה או חוסר יציבות הזקפה. ישנן סיבות רבות לכך שגבר בריא לחלוטין אינו מוכן לסקס, כך שאם נתקלתם לראשונה באירוע דומה – קחו את זה בקלות, זה קורה כמעט עם כולם. רופאים ממליצים לפנות לייעוץ כאשר בעיות בזיקפה מתרחשות לעתים קרובות יותר מאשר בכל קיום יחסי מין רביעיים.

מה גורם לאימפוטנציה? תפקיד חשוב ממלא במנגנון התרחשות הזקפה על ידי מספר גורמים בו זמנית, וכישלון בכל רמה ישפיע על התוצאה הסופית.

  • פסיכולוגית – ההתרגשות מתחילה "מלמעלה": גבר צריך לחוות רגשות חיוביים, להיות רגוע ונינוח. התנהגותה של אישה חיונית בתהליך ההתעוררות המינית, לפעמים מילה מביכה או התמדה מוגזמת מצידה יכולים להחליש משמעותית את הזקפה
  • הורמונלית – ירידה בייצור הורמוני המין הגבריים מתרחשת בדרך כלל עם הגיל, אולם במקרים מסוימים תופעה זו נובעת ממחלה של המערכת האנדוקרינית. בשנים האחרונות, הרופאים מאבחנים יותר ויותר אימפוטנציה בקרב גברים צעירים שמנים: עודף רקמת שומן משנה את הרקע ההורמונאלי של אדם
  • נוירולוגית – תפקוד לזיקפה יכול להיות תוצאה של הפרעות במערכת העצבים המרכזית או ההיקפית – לאחר מחלה או כתוצאה משימוש ממושך בתרופות מסוימות (תרופות נגד דיכאון, חוסמי בטא, תרופות נגד אלרגיה ואחרות)

הזמנת ויאגרה . סיאליס מחיר .הזמנת סיאליס. קמגרה מחיר .הזמנת קמגרה .אפימדיום דבש . הזמנת דבש אפימדיום .ויאטבע טבעי . הזמנת ויאטבע טבעי.

  • כלי הדם – מכיוון שקמת אבר המין מתרחשת עקב מילוי רקמותיו בדם, מחלות כלי דם כמו טרשת עורקים ויתר לחץ דם עלולות להשפיע לרעה על הזקפה. לעיתים קרובות, הגורם הכלי הדם גורם לאימפוטנציה אצל גברים בגיל בוגר
  • אנטומית – בשל כמה מאפיינים מבניים מולדים של מערכת אברי המין, כמו גם פעולות או תאונות, עלולות להיווצר בעיות במילוי התקין של הפין בדם במהלך תהליך ההתעוררות. לעיתים מתווסף גורם פסיכולוגי לגורם האנטומי – לאחר שחווה הלם כואב במהלך פציעה, גבר עלול לחשוש מתת מודע מקיום יחסי מין, מה שהופך את הזקפה לבלתי ניתנת להשגה

כיום, סקסולוגים יכולים לעזור כמעט לכל מטופל. לרפואה יש ארסנל רחב של שיטות למאבק בתפקוד הזקפה, והאבחנה המוסמכת מאפשרת לך לבחור את היעילות ביותר.

מומחים ממליצים בחום לא לעשות תרופות עצמית. הסיכוי להחזיר זקפה דרך מכשירים טכניים שונים המפורסמים בטלוויזיה ובאינטרנט נראה מפתה, אך במקרה הטוב גישה זו תביא רק לתוצאה זמנית, ובגרוע מכל, היא תפגע, ותחריף את הבעיה.

צרו איתנו קשר לכל שאלה, בקשה ולפרטים נוספים. סודיות מובטחת.

שיטות מודרניות לטיפול באימפוטנציה

במקרים נדירים הרופא קובע שיטת טיפול יחידה המתמקדת בחיסול הגורם הפתולוגי. לעתים קרובות יותר, במיוחד עם צורת האימפוטנציה "המוזנחת" (כאשר המטופל לא פנה מיידית לייעוץ) ולגברים בגיל בוגר, גישה משולבת יעילה. היא מאופיינת בשילוב של שיטות טיפוליות ומכוונת לא רק לשיקום מהיר של התפקוד המיני, "תיקון ההתמוטטות", שהוביל תחילה למחלה, אלא גם למאבק נגד התפתחות הספק העצמי אצל מרבית החולים.