סיאליס שאלות נפוצות

צרו איתנו קשר לכל שאלה, בקשה ולפרטים נוספים. סודיות מובטחת >>

צרו איתנו קשר לכל שאלה, בקשה ולפרטים נוספים. סודיות מובטחת.

סיאליס

התרופה סיאליס המשווקת בהצלחה גם בישראל, מיועדת לשיפור התפקוד המיני. המטרה המרכזית היא לשפר את זרימת הדם במטרה להעניק זקפה לגברים הסובלים מקשיים בתפקוד המיני. יש לציין כי סיאליס איננה משפיעה על החשק המיני והיא לא נועדה ולא מתאימה לנשים.

האם יש צורך במרשם רפואי

השימוש בתרופה מחייב מרשם רפואי. במקביל, חשוב לקרוא היטב את העלון לפני השימוש. הייעוץ של רופא חשוב ביותר שכן עשויות להיות תגובות בין תרופתיות שעלולות להוות סכנה. עוד חשוב לומר כי מלבד המטרה שציינו, לטפל בבעיות של התפקוד המיני בגברים, עשויה התרופה לשמש גם להקלה בנושאים שונים הקשורים למערכת המין והשתן (כגון הגדלה של הפרוסטטה). במיוחד חשוב להיזהר בשימוש בתרופה בקרב אנשים הסובלים ממחלות לב או כלי דם. כמו כן יש להיוועץ ברופא במידה ומשתמשים במקביל בתרופות להורדת לחץ דם או נוטלים תוספים שונים.

ויאגרה מחיר . הזמנת ויאגרה . סיאליס מחיר .הזמנת סיאליס. קמגרה מחיר .הזמנת קמגרה .אפימדיום דבש . הזמנת דבש אפימדיום .ויאטבע טבעי . הזמנת ויאטבע טבעי.

באיזו צורה יש ליטול סיאליס

אלה שמכירים תרופות דומות כדוגמת ויאגרה צריכים לדעת כי אופן השימוש בסיאליס עשוי להיות שונה. יש שתי דרכים שבהן אפשר להשתמש בתרופה. הדרך הראשונה, המוכרת יותר, היא ליטול לפני קיום יחסי המין. לרוב, מומלץ על כחצי שעה עד שעה וחצי לפחות לפני כן. חשוב להוסיף כי ההשפעה על התפקוד המיני נמשכת יותר מיממה. דרך נוספת היא להשתמש בתרופה על בסיס יומי. כלומר, השימוש הינו בקביעות, מידי יום, בשעה פחות או יותר קבועה.

אילו מינונים קיימים לסיאליס

התרופה משווקת בגדלים שונים, אשר משפיעים על אופי השימוש. יש בנמצא טבליות של 2.5 מיליגרם, 5 מיליגרם, 10 מיליגרם או 20 מיליגרם. רבים מכירים את התרופה בכינויה התרופה הצהובה, בשל הצבע המאפיין אותה. אגב, לא גודלה של התרופה או המינון כשלעצמם משפיע על המחיר. סיאליס מחיר מושפע יותר מהשאלה האם התרופה משמשת לטיפול יומי או האם מותאמת לטיפול מזדמן (רק לפי הצורך).

מהו המינון המתאים לטיפול היומי

השימוש בתרופה על בסיס יומי נועד לגברים שרוצים להרגיש כי אינם מוגבלים במועד הרצוי להם לפעילות מינית. במילים אחרות, כך אפשר לחוש יותר ספונטניים. חשוב לשים לב כי רק המינונים הנמוכים של הגלולה מתאימים לטיפול יום יומי. כלומר, רק הגלולות של 2.5 או 5 מ"ג. השימוש במינונים הגדולים יותר באופן יום יומי איננו מומלץ, במיוחד לא לתקופה ממושכת. זאת מכיוון שהשפעת התרופה מתארכת ליותר מאשר יממה.

ויאגרה מחיר . הזמנת ויאגרה . סיאליס מחיר .הזמנת סיאליס. קמגרה מחיר .הזמנת קמגרה .אפימדיום דבש . הזמנת דבש אפימדיום .ויאטבע טבעי . הזמנת ויאטבע טבעי.

האם יש מועד מועדף לנטילת התרופה

הן את הגלולה לשימוש יום יומי ואת את הגלולה לשימוש מזדמן ניתן ליטול בכל שעה רצויה. אין חובה לתזמן זאת עם זמני הארוחות. ניתן לאכול לפני או אחרי נטילת הגלולה ללא חשש. אין ליטול את התרופה במקביל לצריכת אלכוהול או תוספי תזונה מסוימים (בנושא זה ניתן להתייעץ עם רופא או רוקח).

האם יש לתרופה תופעות לוואי ידועות

תופעות הלואי עשויות לכלול בעיקר כאבי שרירים או כאבי ראש ולעיתים השפעה על מערכת העיכול, סחרחורות. פריחה על העור, השפעה על קצב הלב, שינויים בלחץ הדם או בצקת אפשריים אך די נדירים. פגיעה בראיה אפשרית אך למעשה כמעט אין עדויות על מקרים שכאלה.

אין ליטול גלולה פגת תוקף

לפני כל נטילת תרופה יש לוודא כי אין היא פגה תוקף. מכיוון שיש חשש לזיופים של התרופה, מומלץ להימנע מרכישת התרופה באינטרנט. על מנת למנוע בלבול או אי הבנת, על כל גלולה רשום המינון שלה. יש ליטול אך ורק את הגלולות בשלימותן (לא לחתוך, לרסק או לכתוש).