ויאגרה לחולי סכרת, ויאגרה וסוכרת, סוכרת ומיניות, סוכרת ותפקוד מיני, תחליף ויאגרה לחולי סכרת

צרו איתנו קשר לכל שאלה, בקשה ולפרטים נוספים. סודיות מובטחת >>

ויאגרה לחולי סכרת

מחלת הסוכרת הופכת לבעיה עולמית. מספר החולים נמצא בעליה, למרות המודעות. סימפטום מרכזי המפריע מאוד לגברים החולים בסוכרת הינו ירידה משמעותית בכושר המיני. אין זה נגרם באופן ישיר בגלל האינסולין אלא בשל סיבות אחרות שנזכיר בהמשך. אך הדבר החשוב הוא שלא חייבים לקבל בשלווה את המציאות הזאת. האם הפתרון לקשיי הזקפה טמון בויאגרה? על כך נבקש לענות כעת.

כיצד הסוכרת פוגעת בחיי המין

סוכר לא מאוזן הינו תולדה של שילוב שבין הגנטיקה לבין התזונה. חשוב לדעת שהסימפטומים השונים לא מגיעים ביום אחד. בדרך כלל המצב הינו הדרגתי וככל שמאבחנים מוקדם, כך ניתן לעצור את השפעת המחלה ולאזן את הסוכר.

ויאגרה מחיר . הזמנת ויאגרה . סיאליס מחיר .הזמנת סיאליס. קמגרה מחיר .הזמנת קמגרה .אפימדיום דבש . הזמנת דבש אפימדיום .ויאטבע טבעי . הזמנת ויאטבע טבעי.

בסוכרת, ככל שהיא מתמשכת, מגיעה פגיעה תפקודית בכלי הדם לצד ירידה בפעילות העצבית. אצל חלק מהחולים, התוצאה תהיה ירידה בתחושה בכפות הידיים או ברגליים. אפשרית התפתחות של פצעים או נפיחות. אותה פגיעה בכלי הדם ובעצבים (נוירופתיה) מביאים גם לקשיים בהובלת הדם לעבר איבר המין. כלומר, התוצאה הינה תחושה חלשה יותר וזקפה לא מספיק טובה.

ככל שהמחלה מתמשכת יותר, כך הפגיעה תהיה קשה יותר. בפרט אם לא מצליחים לאזן את הסוכרת. אז מבלי להקל ראש בחשיבותה הטיפול להורדת סוכר ותזונה מתוכננת, כדאי לדעת שויאגרה יכולה לעזור. כן, ויאגרה לחולי סוכרת יכולה, גם אם לא לרפא את המחלה, אז ללא ספק לשפר את איכות החיים ואת הרווחה המינית (sexual wellness).

מתי יש להיזהר מויאגרה עבור סוכרתיים

כאשר מצליחים לאזן את רמת הסוכר בדם, ניתן על פי רוב לחוש את ההשפעה בכל הרבדים. גם בחיי המין. ובכל זאת, כדאי לשים לב שויאגרה איננה פתרון שתמיד יתאים. למשל, אם חווים תקופה של חוסר תשוקה מינית, לא התרופה תעזור. יש פתרונות אחרים לשיפור התשוקה, והם לאו דווקא נמצאים על מדף תרופות המרשם.



כמו כן, אם סובלים מלחץ דם נמוך, יש להביא בחשבון שויאגרה מביאה לירידה מסוימת בלחץ הדם. כך בעצם משיגים זקפה טובה יותר, עם שחרור שרירים חלקים. מכיוון שלחץ דם נמוך מדי ולאורך זמן הינו בעייתי, עומדות שתי אפשרויות על הפרק. אפשרות אחת, לחפש חלופה לויאגרה. אפשרות שניה, להמתין עד לשיפור בלחץ הדם.

ויאגרה מחיר . הזמנת ויאגרה . סיאליס מחיר .הזמנת סיאליס. קמגרה מחיר .הזמנת קמגרה .אפימדיום דבש . הזמנת דבש אפימדיום .ויאטבע טבעי . הזמנת ויאטבע טבעי.

חלופה טבעית לויאגרה, חלופה חשובה לסוכרתיים

לצד ויאגרה המקורית, מבית פייזר, משווקת בארץ גם חלופות טבעיות או משחות כתחליפים. המדובר על תחליפים טבעיים כמובן, שמאושרים לשימוש על ידי משרד הבריאות. לא כולם מכירים זאת, ובוודאי שלא כולם כבר יודעים שהם זמינים אונליין. החלופה הטבעית יכולה להתאים:

• אם משתמשים בתרופות מרשם, שלא מאפשרות שימוש בויאגרה
• אם מעדיפים חלופה טבעית, שלא משפיעה על לחץ הדם וללא תופעות לוואי
• אם מחפשים פתרון משולב, שגם משפר את הרווחה המינית, גם משפר תשוקה וגם מסייע לביצועים במיטה

כיצד להשתמש נכון בויאגרה לחולי סוכרת

עבור חולי סוכרת, טוב לדעת כי חיי מין טובים יותר לא רק מהנים יותר. הם גם מפחיתים תחושה של כאבים בכלל ואי נוחות גופנית. חיי מין משפרים את ההתמודדות הכללית עם המחלה ורצוי שלא להקל בכך ראש. אמנם ויאגרה לא תוריד את רמת הסוכר, אבל היא גם לא תעלה אותה. ובמידה ואין הנחיה אחרת מרופא, אין מניעה על שימוש בתרופה.

הדברים אמורים לא על שימוש יומי, כמובן. כמו כן, יהיה זה רעיון נבון להתחיל בדרך כלל במינון היותר נמוך. כלומר ויאגרה של 25 או 50 מיליגרם ולא 100 מיליגרם. על כל פנים, אין לעבור על 100 מיליגרם ליום. וחשוב שלא להתייחס לתרופה כאל פתרון יומי.