סיאליס עם אלכוהול, סיאליס ואלכוהול, השפעת אלכוהול על סיאליס, צריכת אלכוהול עם סיאליס

צרו איתנו קשר לכל שאלה, בקשה ולפרטים נוספים. סודיות מובטחת >>

גברים רבים סובלים מבעיות זקפה, יש הטוענים כי כמחצית מהגברים מעל גיל 40 סובלים מהבעיה. רק 10 אחוז מתוכם פונים לעזרה רפואית. מה שמונע מגברים רבים לפנות לטיפול, זה כי חלקם מאמינים שהבעיה תחלוף, חלקם מבושה וחוסר נעימות… וחלק מתוך האשמה עצמית בשל חוסר תזונה נכונה או שתייה מרובה של אלכוהול. גם לגבי עשרה האחוזים שכן פונים, טוענים החוקרים כי יכולים לחלוף כשנה וחצי מתחילת הופעת הבעיה, עד שהם יפנו לטיפול.

הזקפה והרפואה

מצד הרופאים קיימת כיום פתיחות בנושא, יותר מבעבר, ישנם רופאי משפחה הפונים מיוזמתם ומתחקרים לגבי בעיה בתפקוד המיני. במידה וקיימת בעיה הרופא שואל את הפציינט כמה זמן קיימת הבעיה ומה חומרתה, האם מדובר בהפרה קבועה או זמנית, האם הוא קם עם זקפת בוקר, האם הוא מצליח לאונן, ואיך החשק המיני. הרופא יחקור גם על קיום פעילות גופנית, עישון, נטילת סמים ושתיית אלכוהול. דפוסי התנהגות אלה יכולים להעיד על הסיבה להיווצרות בעיית הזקפה או לשלול בעיה רפואית אחרת.

הזמנת ויאגרה . סיאליס מחיר .הזמנת סיאליס. קמגרה מחיר .הזמנת קמגרה .אפימדיום דבש . הזמנת דבש אפימדיום .ויאטבע טבעי . הזמנת ויאטבע טבעי.

טיפול בבעיות זקפה



על הרופא לשלול מחלות בכלי הדם, מחלות במערכת העצבים, ומערכת הורמונלית לא תקינה. כמו כן הוא יבדוק רמת סוכר בדם כדי לשלול קיום של מחלת הסוכרת..

הטיפול בהפרעות זקפה ובעיית אין אונות ניתן על פי רוב באמצעות כדורים הקיימים כיום בשוק. אחד מהם הוא סיאליס או טאדם – התרופה הגנרית של סיאליס. הטיפול בסיאליס או בכדורים אחרים לבעיות זקפה, ברוב המקרים אינו מביא לריפוי הבעיה, וצריכת הכדור נדרשת כל פעם לפני קיום יחסי מין. מה שכן יכול להביא לריפוי או להקלת הבעיה, הוא הימנעות מאורח חיים לקוי, וצריכת אלכוהול. שכן, סיאליס ואלכוהול הם שני ניגודים. סיאליס מגביר את הזקפה ואילו אלכוהול מחליש את הזקפה. כמו כן, על המטופל לבחון השפעה של סיאליס עם ארוחה מזינה ובריאה, באופן קבוע ויומיומי.

הימנעו מאלכוהול ותשפרו את הזקפה

השינויים באורח החיים בשילוב הטיפול התרופתי הינם הכרחיים, במיוחד לאור העובדה כי התרופות הניתנות כיום לבעיות זקפה – סיאליס וויאגרה ולוויטרה – יעילותם היא כ-70%, כלומר הן יהיו יעילות רק ב-70% מהסובלים מאין אונות. אמנם גם 70 אחוז זה מספר גבוה, אך שינוי של אורח החיים יגביר את הסיכוי ליעילות התרופה.

הזמנת ויאגרה . סיאליס מחיר .הזמנת סיאליס. קמגרה מחיר .הזמנת קמגרה .אפימדיום דבש . הזמנת דבש אפימדיום .ויאטבע טבעי . הזמנת ויאטבע טבעי.

טיפול בבעיות זקפה

כאמור, בישראל קיימות כיום שלושה סוגי תרופות עיקריות לבעיות אין אונותויאגרה, סיאליס ולויטרה, להם גם תרופות גנריות (כמו "טאדם" ו"תרים"). ההבדל ביניהם הוא במשך ההשפעה ורמת הספיגה, סיאליס משך השפעה למשל היא לכ-36 שעות במינונים הגבוה והבינוני, וכ-24 שעות במינון הנמוך. בגלל ההבדל ביניהם במשך ההשפעה מותר השימוש באופן יומיומי במינון הנמוך אך לא במינונים הגבוה והבינוני.

מחירי הסיאליס במינונים השונים, להשוואה: מינון נמוך (5 מ"ג) – 77 ₪ בלבד. מינון בינוני (10 מ"ג) – 274 ₪ בלבד. מינון גבוה (20 מ"ג) – 293 ₪ בלבד. לאריזת 4 טבליות.

מחירי הויאגרה במינונים השונים, להשוואה: מינון נמוך (5 מ"ג) – 229 ₪ בלבד. מינון בינוני (10 מ"ג) – 243 ₪ בלבד. מינון גבוה – 20 מ"ג – 277 ₪ בלבד. לאריזת 4 טבליות.

מחירי הלויטרה במינונים השונים, להשוואה: מינון נמוך (5 מ"ג) – 62 ₪ בלבד. מינון בינוני (10 מ"ג) – 124 ₪ בלבד. מינון גבוה – 20 מ"ג – 253 ₪ בלבד. לאריזת 4 טבליות.

אם אתם סובלים מבעיית אין אונות גברית, הסירו מעצמכם את הבושה, כי הרבה מאוד אנשים סובלים מהבעיה, כולל צעירים. הזמינו גלולות יעילות ומוכחות לשיפור תפקודי הזקפה, חיי המין ואיכות החיים.