ויאגרה גנרית חוות דעת

צרו איתנו קשר לכל שאלה, בקשה ולפרטים נוספים. סודיות מובטחת >>

ויאגרה היא תרופה לבעיית אין אונות, שפותחה ע"י חברת פייזר בשנת 1996, חברת פייזר רשמה על כך פטנט ברשם הפטנטים בארה"ב, כך שחברה המעוניינת לפתח ויאגרה גנרית לא יכולה להיכנס לשוק האמריקאי, אלא אם כן היא תשלם תגמולים לחברת פייזר.

צרו איתנו קשר לכל שאלה, בקשה ולפרטים נוספים. סודיות מובטחת.

מה זה ויאגרה גנרית?

ויאגרה גנרית פירושה ויאגרה לא מקורית, שפעילותה זהה לפעילות הויאגרה המקורית, והיא מבוססת על אותו חומר פעיל של התרופה המקורית, מה ששונה זה שמה המסחרי של התרופה. בשלושים השנים האחרונות היצע התרופות לבעיות זקפה גדל מאוד. המחקר בתחום התקדם בצורה משמעותית וזה מה שהביא לצמיחה בפיתוח תרופות יעילות ולא פולשניות לבעיות אין אונות.

בעשור האחרון קיימת התפתחות נוספת, התחום של תחליפי ויאגרה התפתח מאוד, הסיבות שהביאו לכך הם קודם כל, בכדי להוזיל את עלויות התרופה – כי ככל שהצורך והחיוניות של התרופה עולה, כך גם עולה הצורך להציע תרופה במחיר זול יותר מאשר מחירה של התרופה המקורית

.

כיום, כדי לפתח תרופה מקורית לאין אונות, או לכל בעיה אחרת, החוק דורש הוכחה של החברה המפתחת על יעילות התרופה, על בטיחותה ואיכותה. החברה נדרשת לעמוד בשורה של ניסויים קליניים כדי לקבל אישור לשווק את התרופה, אך חברה שמפתחת תחליף ויאגרה יכולה להסתמך על המחקרים והניסויים שביצעה המפתחת המקורית. זה מה שבעצם מוזיל את עלות התרופה. מה גם שפיתוח תרופה חדשה ומקורית יכולה להתארך עד לכדי 10 שנים ויותר, פעולה שנחסכת מחברה המייצרת תרופה גנרית.

ויאגרה מחיר . הזמנת ויאגרה . סיאליס מחיר .הזמנת סיאליס. קמגרה מחיר .הזמנת קמגרה .אפימדיום דבש . הזמנת דבש אפימדיום .ויאטבע טבעי . הזמנת ויאטבע טבעי.

המחירים של הויאגרה

החוק הבינלאומי מעניק ליצרנית המקורית בלעדיות על שיווק המוצר למשך מספר שנים. במשך אותם שנים צריכה החברה למכור כמויות מספיקות כדי לכסות את ההשקעה, זה בעצם מה שמביא אותם לשווק את המוצר גם בדרכים אלטרנטיביות, מעבר למסלולי ההפצה הרגילות, כמו למשל שיווק התרופה דרך האינטרנט. וכך נוצר שוק הולך ומתפתח, שמוכר תרופות מקוריות לבעיות זקפה, במחירים זולים. ניקח לדוגמה את הויאגרה, מחירו 229 ₪ ל-4 טבליות, מחירו של הסיאליס הוא 77 ₪, ומחירו של הלויטרה הוא 62 ₪ בלבד. מדובר במחירם של תרופות אלו במינון נמוך. במינון גבוה הם מגיעים עד ל-250-290 ₪ בלבד.

בואו נדבר תכל'ס! אתה רוצה זקפה?

עד כאן דיברנו הרבה "מילים גבוהות", בוא נדבר תכל'ס, אם מציעים לך שיפור ענק באיכות החיים, שיפור עצום בזוגיות ובדימוי העצמי, לא תיקח?! ובמיוחד כאשר מדובר בסכום שלא עולה על 300 ₪ לתרופה מקורית! לא גנרית! ולא תחליף! אנו חושבים שאתה מספיק בוגר בכדי לקבל החלטה אמיצה שכזאת!

ויאגרה מחיר . הזמנת ויאגרה . סיאליס מחיר .הזמנת סיאליס. קמגרה מחיר .הזמנת קמגרה .אפימדיום דבש . הזמנת דבש אפימדיום .ויאטבע טבעי . הזמנת ויאטבע טבעי.

במיוחד אם אתה מעל גיל 50, ואתה סובל מזקפה חלשה, גם אם הנך משכיל ואינטליגנט, זה לא אומר שאתה צריך להתבייש ולא להיעזר כשאפשר אחרת! ולא משנה לאיזה מגזר, דת או עדה אתה משתייך, ומה המוצא שלך. יש לך הזדמנות לרכוש ויאגרה מקורית במחיר מוזל ובאופן דיסקרטי.

במעט מאמץ וכמעט ללא תופעות לוואי אתה יכול להעלות את תחושת הגבריות, להאריך את משך הסקס, ולהרגיש צעיר הרבה יותר. אין חולק על כך שויאגרה היא תרופה יעילה במידה גבוהה מאוד. היא איננה גורמת לתלות, ומשך ההשפעה הוא לטווח ארוך. אשתך תתאהב בך מחדש, לא תצטרך להפציר בה להיכנס למיטה, הראש שלך יהיה פנוי להנאה מהסקס, ולא תהייה מוטרד מהגמירה. תוכל לשמור על זקפה לאורך זמן, ללא סיכונים וללא תופעות לוואי…

בקיצור, אם אתה רוצה מאה אחוז תענוג, ולהחזיר לעצמך את הגבריות, ואת מרץ הנעורים, הזמן עכשיו גלולות ויאגרה להנאה מושלמת.