ויאגרה מחיר קופת חולים, מחיר ויאגרה מכבי, מחיר ויאגרה קופות חולים, מחיר ויאגרה כללית

צרו איתנו קשר לכל שאלה, בקשה ולפרטים נוספים. סודיות מובטחת >>

ויאגרה היא תרופה המיועדת לסובלים מבעיית אין אונות. אנשים רבים רוצים לרכוש ויאגרה מחיר קופת חולים, ביודעם כי תרופה במרשם היא זולה, אך למען האמת תרופות אלו נמצאות בסל התרופות ולא ניתן לקבל ויאגרה מחיר קופות חולים של תרופות במרשם. מה שכן, תרופות לאין אונות מותר לכלול בשב"ן (שירותי בריאות נוספים) ולהוזיל את עלות התרופה למבוטחי הביטוחים המשלימים של הקופות השונות. ולכן מחיר ויאגרה מכבי ומחיר ויאגרה כללית זולות יותר ממחירו המלא של הויאגרה. וקיימת רק השתתפות עצמית בהתאם לחוזה הביטוח של המבוטח מול הקופה. עם זאת ברחבי האינטרנט ניתן למצוא ויאגרה או סיאליס במחירים זולים אף אחרי ההחזר של קופות החולים

לפרטים נוספים צרו איתנו קשר. סודיות מובטחת.

אין הגדרה רפואית מדויקת למושג אין אונות, אך האבחנה המקובלת היא כי אדם שנכשל בהשגת זקפה לפחות בפעם אחת מתוך ארבע פעמים שהוא מנסה לקיים יחסי מין, ולאורך תקופה של שלושה חודשים לפחות – סובל מאין אונות (אימפוטנציה)

.ויאגרה מחיר . הזמנת ויאגרה . סיאליס מחיר .הזמנת סיאליס. קמגרה מחיר .הזמנת קמגרה .אפימדיום דבש . הזמנת דבש אפימדיום .ויאטבע טבעי . הזמנת ויאטבע טבעי.

מהי זקפה?

כאשר מתרחש גירוי מיני, ממקור מחשבתי או ויזואלי, מתבצעת זרימת דם מוגברת לעבר עורקי אבר המין, הרקמות שסביב האבר מתמלאות דם, כתוצאה מכך נמתח איבר המין ומתקשה. מה שמסייע לכל התהליך הוא מערכת העצבים וכן המערכת ההורמונאלית. כדי להשיג זקפה מלאה לאורך זמן, נדרשת מערכת זרימת דם בריאה ורמת טסטוסטרון מספקת. החומר שמשמר את הזקפה נקרא גואנילייט סייקלס, כל זמן שהחומר פעיל הזקפה תישאר.

איך נוצרות הפרעות זקפה?

הפרעות זקפה יכולות להיווצר כתוצאה מבעיה רפואית, כגון מחלות כלי דם, בעיות הורמונאליות, ובעיות נוירולוגיות. הן יכולות להיווצר גם כתוצאה מבעיה פסיכולוגית. כגון חרדות, דיכאון וכו'. ניתן לאבחן את הרקע להפרעה בזקפה בעזרת כמה סימנים: ירידה בזקפה שמתרחשת באופן הדרגתי מסמנת על בעיה רפואית פיזיולוגית. ואילו ירידה פתאומית, בעיקר כשיש משבר נפשי ברקע (גירושין, פיטורין וכדו') מעידה שהבעיה ככל הנראה פסיכולוגית.

סימן נוסף המסייע לאבחן את מקור הבעיה הוא תגובת אבר המין לגירוי מיני. אם קיימת תגובה, סימן שהמקור נפשי. איבר מין שלא מגיב כלל לגירוי מיני, מורה על כך שככל הנראה מדובר בבעיה רפואית. ניתן גם לבדוק את היכולת של הגבר לאונן והאם קיימת זקפה בהתעוררות מהשינה. כאשר תשובה חיובית לשאלות אלו מעידה על רקע נפשי, ואילו תשובה הפוכה מעלה חשש למחלת רקע או מחלה העלולה להופיע בטווח הקרוב.



כמובן שכל שאלה שכזאת ובירור רפואי צריך להתקיים אך ורק על ידי רופא מתמחה, או רופא המשפחה בקופת החולים. לאחר בירור רפואי וקבלת מרשם, יכול המטופל להחליט האם הוא רוצה לרכוש את התרופה בבית המרקחת דרך קופת החולים, או להזמין באינטרנט – פעולה יותר נעימה ובדרך כלל זולה יותר.

ויאגרה מחיר . הזמנת ויאגרה . סיאליס מחיר .הזמנת סיאליס. קמגרה מחיר .הזמנת קמגרה .אפימדיום דבש . הזמנת דבש אפימדיום .ויאטבע טבעי . הזמנת ויאטבע טבעי.



מחירי ויאגרה להשוואה (אריזת ארבע טבליות): מינון נמוך – 229 ₪, מינון בינוני – 243 ₪, מינון גבוה – 277 ₪. תרופות נוספות לאין אונות הם הלויטרה והסיאליס. בתרופות אלו הפער במחירים בין מינון גבוה למינון נמוך יותר גדול מאשר בויאגרה. מחיר של אריזת 4 טבליות לויטרה למינון נמוך עומד על 62 ₪ בלבד, מחיר לויטרה במינון בינוני לאריזת 4 טבליות עומד על 124 ₪, ואילו מחיר לויטרה במינון גבוה, לאריזת 4 טבליות – כנ"ל, עומד על 253 ₪. הסיאליס הוא יקר יחסית במינון הבינוני – 274 ₪ לאריזת 4 טבליות, אך במינון הנמוך הוא קרוב ללויטרה, מחירו במינון הנמוך עומד על 77 ₪ בלבד. במינון הגבוה מחירו יותר גבוה מהויאגרה, והוא עומד על 293 ₪.