סיאליס תופעות לוואי, תופעות לוואי של סיאליס, תופעות לוואי בסיאליס

צרו איתנו קשר לכל שאלה, בקשה ולפרטים נוספים. סודיות מובטחת >>

סיאליס היא תרופה לאין אונות. בדומה לויאגרה והלויטרה, גם היא עובדת בשיטת מעכבי PDE-5. והיא יכולה לגרום לתופעות לוואי של כאבי ראש, מיגרנות, הסמקה פתאומית וכו'. בעיות זקפה יכולות להיגרם כתוצאה מבעיות נפשיות או בעיות בריאות פיזיולוגיות או מחסור בהורמון הטסטוסטרון. והיא יכולה להיגרם גם כתוצאה מנטילת תרופות מסוימות, כגון תרופות ליתר לחץ דם, או לטיפול בבעיות בבלוטת התריס.

רופאים טוענים כי ישנם יותר מ-100 תרופות העלולות להשפיע לרעה על השגת זקפה תקינה. הבעיה שכיחה יותר אצל גברים מבוגרים – מעל גיל 60. הטיפול שניתן כיום לבעיות אלו, הוא בעיקר טיפול תרופתי באמצעות גלולות, כמו הויאגרה והסיאליס. אך יש להיזהר לצרוך תרופות אלו במינון נכון, על מנת שלא לגרום לתופעות לוואי, שעלולות להופיע או להחמיר בעקבות נטילת מימון לא נכון.

צרו איתנו קשר לכל שאלה, בקשה ולפרטים נוספים. סודיות מובטחת.

ויאגרה מחיר . הזמנת ויאגרה . סיאליס מחיר .הזמנת סיאליס. קמגרה מחיר .הזמנת קמגרה .אפימדיום דבש . הזמנת דבש אפימדיום .ויאטבע טבעי . הזמנת ויאטבע טבעי.

סיאליס וויאגרה

הסיאליס והויאגרה הן תרופות מרשם, אך יש גם תרופות טבעיות לטיפול בבעיות זקפה בלי מרשם. מרשם לסיאליס ניתן רק אחרי שהרופא מוודא שאכן הבעיה קיימת ושתופעות הלוואי לא עלולות להשפיע לרעה על האדם שנוטל את התרופה, כלומר שאין לו רגישות לאחת מהתרופות, או שאינו נוגד תרופה אחרת שהאדם נוטל באופן קבוע או אפילו חד פעמי.

לעתים אחר שהרופא בוחן את תלונות המטופל ואת תיקו הרפואי, מספיק שהרופא מפחית לו ממינון של תרופה שאותו הוא נוטל באופן קבוע, הבעיה נפתרת ואין צורך לעבור לטיפול תרופתי. יש גם טיפול בהפרעות זקפה ע"י הזרקת חומר לפין, שגורמת לדם לעצור את זרימתו ובכך להעמיד את איבר המין.

מניעת תופעות לוואי

כדי להימנע כמה שיותר מנטילת תרופות, וממילא גם להפחית מתופעות הלוואי, מומלץ למנוע את הבעיה ככל האפשר. בעיות בכלי הדם, מחלות לב וכלי הדם, טרשת עורקים ויתר לחץ דם הם הגורמים הכמעט מרכזיים לבעיות בזקפה. ניתן למנוע זאת באמצעות פעילות גופנית ותזונה נכונה ובריאה. גם בעיות הורמונליות לא מטופלות גורמות לבעיות זקפה, וכמו כן בעיות במערכת העצבים. סוכרת גם היא ידועה כאחד הגורמים המרכזיים לבעיות זקפה. וישנם סיבות נוספות.

וכבר אמרו הסבתות: העיקר להיות בריא!!