ויאגרה הוראות שימוש, ויאגרה מידע, על הויאגרה

צרו איתנו קשר לכל שאלה, בקשה ולפרטים נוספים. סודיות מובטחת >>

המינון הוא אישי. רצוי מאוד להתייעץ עם רופא לגבי המינון לפני נטילת התרופה. לקבלת מידע כללי והמלצות בנושא: צרו קשר
מומלץ מאוד לעיין בעלון לצרכן לפני נטילת התרופה.

מדריך שימוש בויאגרה

ויאגרה הוראות שימוש

ניסתם כבר ויאגרה? אם כבר קניתם או שאתם רוצים להזמין, כדאי שתשאלו את עצמכם קודם כל אם אתם יודעים איך משתמשים. גם בנושא השימוש אפשר למצוא כל מיני "עובדות" לא נכונות. הידעתם שפעם רווחה מאוד ההנחה שויאגרה נועדה אך ורק לגברים מבוגרים? השימוש בה נחשב לסוד כמוס, אך לא עוד.

כיום כבר ברור שגם גברים שאינם מבוגרים במיוחד נעזרים על מנת להשיב את התשוקה ליחסים. וגם אנשים הסובלים מכל מיני מחלות או מצבים רפואיים (למשל מחלת לב, סוכרת) משתמשים בויאגרה או בחלופות טבעיות שיש לתרופה הזאת. ואלה הוראות השימוש, כדי למקסם את ההנאה מחיי מין פעילים יותר, בכל גיל.

ויאגרה מחיר . הזמנת ויאגרה . סיאליס מחיר .הזמנת סיאליס. קמגרה מחיר .הזמנת קמגרה .אפימדיום דבש . הזמנת דבש אפימדיום .ויאטבע טבעי . הזמנת ויאטבע טבעי.

מתי ויאגרה לא תהיה יעילה ומתי כן

תמיד נוטלים את התרופה באור, מוודאים שהגלולה נראית שלימה ובצבע הנכון. קראו את העלון המצורף והבינו האם יש הנחיות מיוחדות שמתאימות עבורכם. אין לבלוע עם משקה אלכוהולי או חומצי, עדיף מים.

את התרופה הפופולרית משווקים בכל מיני גדלים ומינונים. לפני שנעמיד דברים על דיוקם מבחינה זו, קבלו עובדה. אם לא תשמשו נכון, היא פשוט לא תעבוד. למשל, אם תיקחו את התרופה ממש ברגע שבו תרצו לקיים יחסים, לא תרגישו שום הבדל, לא לטוב ולא לרע. החומר הפעיל שבתרופה ששמה גם סילדנפיל לא משפיע תיכף ומיד. צריך לתת לתרופה את הזמן לעבוד.

האם יש מינון שיזיק לי?

השאלה מהו המינון של ויאגרה שכדאי ליטול תלויה במצב הרפואי הכללי. לאנשים שלא ידועה בעיה רפואית, אין שום בעיה להשתמש במינון של 50 מ"ג או 100 מ"ג. אבל המינון זה עלול להיות לא מתאים לאנשים הסובלים מצבים רפואיים שונים. למשל אם ידועה מחלת לב או למחלימים מהתקף לב. במקרים כאלה בהחלט יש מקום להתייעץ עם הרופא.

סטרונג-פוטן-פורטה

ככלל, לרוב מקובל במצבים כאלה וכן כאשר ידועות מחלות רקע אחרות, ליטול את הגלולה היותר קטנה, שמכילה 25 מ"ג של המרכיבים הפעילים. יש הסבורים שלקשישים המינון הזה הוא הטוב ביותר להתחיל בו. כמו כן, אין ליטול ויאגרה יותר מפעם ביום. הדברים אמורים גם אם נוטלים את התרופה במינון הכי נמוך שלה.

ויאגרה מחיר . הזמנת ויאגרה . סיאליס מחיר .הזמנת סיאליס. קמגרה מחיר .הזמנת קמגרה .אפימדיום דבש . הזמנת דבש אפימדיום .ויאטבע טבעי . הזמנת ויאטבע טבעי.

האם כדאי לקחת ויאגרה לפני השינה או על הבוקר

מבחינת אפקט ההשפעה, לבחירת השעה – זה לא כל כך משנה מתי לוקחים את התרופה. בבוקר, או בערב או בלילה. כמובן, שאם הולכים לישון ואין שום כוונה לקיים יחסים, אין טעם להשתמש בתרופה. יש תרופות כגון סיאליס שאפקט השפעתן ארוך יותר, עשרים וארבע שעות.

כדאי לשים לב שויאגרה איננה מצטברת בגוף, והוא מפריש אותה. אך מי שעושה שימוש ממושך וקבוע עלול להרגיש תופעות לוואי מסוימות. זו הסיבה לכך שחלק מהאנשים מעדיפים לנסות את התחליפים (ויאגרה טבעית).

האם יש ערבוב תרופות שיכול להזיק

רוקחים מסבירים שתרופות מסוימות לא מגיבות היטב ביחד עם ויאגרה. כלומר, תרופות מסוימות עלולות לעכב את ההשפעה או להאיץ אותה. תרופות אינן משחק ולא כדאי לנסות באופן יזום שילובים שונים (בוודאי שלא גם עם חומרים אחרים, כגון סמים). במיוחד הדברים אמורים בתרופות כרוניות, שיש להן השפעה מצטברת על הגוף. לדוגמא, תרופות מדללות דם או תרופות שגורמות ללחץ דם.