השפעת הקורונה על מכירת ויאגרה וסיאליס תרופות לתפקוד המיני של הגבר

צרו איתנו קשר לכל שאלה, בקשה ולפרטים נוספים. סודיות מובטחת >>

השפעת הקורונה במחזותינו יכולה להיראות בכל כיוון, רוח וצליל – אנשים בביתם, יחסי חברה ומשפחה משתנים – יש לנו יותר זמן לעצמנו ואנחנו רואים פחות אנשים. בו בזמן -אנחנו לא משקיעים את זמננו ביחסי עבודה, כפי שהיינו רגילים – אם בכלל. אנחנו יותר בבית – עם האנשים שאנחנו אוהבים… ונמשכים.

בין תופעות הלוואי של הקורונה זה שינויים במבנה האינטימי של משפחות וקבוצות חברים – בעיקר אם הם חולקים חלל מגורים. יש פחות לאן לצאת – אז נשארים בפנים. ובפנים אפשר לגלות אוצרות. את האנשים שתמיד חלקנו איתם מרחב – ואת עצמנו. איך אנחנו בתוך יחסים? איך היחסים שלנו, וכמה הם נעימים לנו?

הזמנת ויאגרה . סיאליס מחיר .הזמנת סיאליס. קמגרה מחיר .הזמנת קמגרה .אפימדיום דבש . הזמנת דבש אפימדיום .ויאטבע טבעי . הזמנת ויאטבע טבעי.

קשרים מיניים

ובתוך כל זה – יש איך לא – מיניות. כאשר אנחנו מדברים על קשרים זוגיים ו/או מיניים, זה יהיה קלף שיבוא לידי ביטוי בין שני (או יותר) אנשים בריאים. בין שיהיו בגילאי ה-20 לחיים, או ה-70, ייתכן שיש להם בחייהם קשר שהוא גם בריא, וגם פעיל, באספקט המיני של כך.

במידה ויש לאותם אנשים אספקטים של מיניות בקשרים הזוגיים שלהם, וכיוצא בזה – אולי יש תחומים שמעסיקים אותם בכך. הזקפה. כן. אמרתי את זה. זה כל העניין. טוב, לא באמת, לא באמת. ועם זאת, זה יכול להעסיק אנשים מסוימים בתקופות מסוימות – מסיבות כלשהן. זה בסדר, זה מותר, זה חשוב להם מסיבה כלשהי – וזכותם המלאה לעסוק בכך. עכשיו – אם בזקפה עסקיננו בתוך תחום הזוגיות, או ליתר דיוק – המיניות, שבה – אפשר למנות קצת את העניינים שעולים בתחום זה לעתים מסוימות. גברים יכולים להגיד דברים כמו:
1. לא עומד
2. לא נשאר זקוף
3. שופך לא בזמן "שרציתי"

הזמנת ויאגרה . סיאליס מחיר .הזמנת סיאליס. קמגרה מחיר .הזמנת קמגרה .אפימדיום דבש . הזמנת דבש אפימדיום .ויאטבע טבעי . הזמנת ויאטבע טבעי.

תרופות לענייני מין

אלו הם עניינים בהם איבר המין שלהם לא מתפקד כמו שהם חושבים שהם רוצים שהוא יתפקד. אפשר שהם יחשבו שהדרך לפתרון כאן היא דרך תרופות זקפה, מה שנקרא – אשר בארץ, קיימות 2 שאני חושב לנכון לציין:
1. ויאגרה
2. סיאליס

הדרך בה התרופות הללו עובדות היא דרך כך שישנם אנזימים, הנמצא במספר איברים בגוף – לפחות באחד מהם (אהמ, אהמ) – והנ"ל חווים מה שנקרא "דיכוי", כך שהאפקט המתקבל הוא תהליך ביוכימי, אם נרצה לכנותו כך – המוביל לזקפה.

לחזור לעצמנו

מה שיפה בקורונה – זו המתנה הזאת, להיות יותר עם עצמנו ואהובינו – ולשוב ולגלות את עצמנו בתוך כך. מי אנחנו? מה אנחנו מביאים לקשר עם האחר, ועם עצמנו? וכן, זהֶ כולל גם מפגש מיני. יתכן שנגלה שאנחנו לא חווים נעימות בקשרים בהם יש לנו מיניות נעימה ורצויה – ואנחנו פוגשים את הצדדים בנו שאנחנו לא יודעים מה לעשות איתם. כל התופעות שתיארתי מעלה יכולות להיות תסמינים לכך. ענייני זקפה המציינים שמשהו קורה לפני השטח – לפחות באספקט המיני. אנשים שלא יידעו איך להתייחס לעניין – יכולים להחליט שהפתרון הוא תרופות לזקפה – ועל פי כן – אולי יחפשו אותן יותר מבעבר, בתקופה זו של הקורונה החמודה.

הזמנת ויאגרה . סיאליס מחיר .הזמנת סיאליס. קמגרה מחיר .הזמנת קמגרה .אפימדיום דבש . הזמנת דבש אפימדיום .ויאטבע טבעי . הזמנת ויאטבע טבעי.

עכשיו, מצד אחד זה יכול להגיד שמכירות ויאגרה וסיאליס, כתרופות לתיפקוד המיני של הגבר, כפי שאנשים מסוימים בוחרים לכנות אותן – יתעצמו וייזדקפו – משחק מילים מכוון. הרי יותר ויותר אנשים נמצאים יותר ויותר זמן בחדר המיטות שלהם. פוגשים את עצמם – ומגלים שהם מביעים תסמינים רגשיים, המובעים באופן פיזי דרך המיניות שלהם. וחושבים שתרופות "לתפקוד המיני של הגבר" יכולות לעזור להן. אז נניח שהם רוצים לקנות עוד מהן?

תחזיות

אך איך הם מתכוונים לעשות זאת? לצאת החוצה? בזמן שהם בכל מקרה, עושים בו את הבחירה – להישאר בבית? להזמין דרך האינטרנט? האם זה באמת מומלץ? איך הם יידעו שזה ממקור אמין, שיש את המינונים והחומרים הנכונים? בתקופה זו, אנחנו רוצים לשמור על מערכת חיסונית חזקה ולא להתעסק עם ברים שישחקו בה.

עובדה זאת – שאולי עדיף לקנות פנים מול פנים – מה שאנשים לא יעשו – עלולה דווקא להשפיע על מכירות תרופות הוויאגרה והסיאליס לכדי התרככות ונפילה. כך שכמו בשוק המניות – זה משחק של לצפות התנהגויות אנוש מראש, ומי שיכול לעשות זאת הוא בהחלט מרוויח את לחמו בשווקים.

בהצלחה במסע לריפוי המיני, למי מאיתנו שמבקש זאת לעצמו. נישא ברכה.