סיבות לבעיות זקפה ואין אונות, סיבות לאין אונות, סיבות לבעיות זקפה, בעיות זקפה טיפול תרופתי

צרו איתנו קשר לכל שאלה, בקשה ולפרטים נוספים. סודיות מובטחת >>

אונות גברית הייתה מאז ומעולם ה"גאווה" והעוצמה של הגבר, ככל שאיבר המין גדול יותר וקשה יותר – אתה "יותר גבר"!, זקפה טובה היא נוסחה לזוגיות טובה. רבות מן הפרטנריות מודדות עד כמה אתה באמת מאוהב בהן, באמצעות רמת קשיות האבר, לא שזה נכון, אבל זאת המציאות. והכלל הידוע אומר: "אל תנסה לחנך את העולם". (בפרט לא 'בחורות בוגרות' שיודעות 'בדיוק' מה הן מחפשות).

לפרטים נוספים צרו איתנו קשר. סודיות מובטחת.

ברוב המקרים הסיבות לבעיות זקפה אינן "אהבה מכובה", בעיות זקפה הינה בעיה שכיחה, ואולי השכיחה ביותר מבין שלל הבעיות המפחיתות מתקינות בתפקוד המיני. הפרעות בתפקוד המיני יכולות להיות ירידה בחשק המיני (של אחד מבני הזוג או שניהם), אי יכולת להגיע לאורגזמה, הפרעות בזקפה (זקפה חלשה או כלל לא, או מצד שני ממושכת מדי) ועוד. כאמור, בעיות זקפה הן השכיחות ביותר מביניהן.

הזמנת ויאגרה . סיאליס מחיר .הזמנת סיאליס. קמגרה מחיר .הזמנת קמגרה .אפימדיום דבש . הזמנת דבש אפימדיום .ויאטבע טבעי . הזמנת ויאטבע טבעי.

בעיות זקפה? אתה לא לבד!

מנתונים סטטיסטיים עולה כי יותר ממאה ועשרים מיליון אנשים בעולם סובלים מבעיות זקפה. שכיחות התופעה עולה בהתאם לגיל. כשליש מהגברים מעל גיל 50 סובלים מבעיות זקפה וכשני שליש מהגברים מעל גיל 70. ואילו אם אתם מתחת לגיל 40 הסבירות שתסבלו מבעיית אין אונות היא כ-10%. כ-8,000 עד 15,000 מקרים חדשים של בעיות זקפה נוספים בישראל מדי שנה.

מה באמת הסיבות לאין אונות ובעיות זקפה?

הסיבות לאין אונות יכולות להיות רבות, הן יכולות להיות על רקע נפשי, כתוצאה מדיכאון קשה או מצבי מתח וחרדה, וכן כתוצאה מחרדת ביצוע, מה שנקרא 'אין אונות פסיכולוגית', חרדת ביצוע היא חרדה מאי השגת זקפה הגורמת לסובל לא להשיג זקפה בפועל, מה שגורם להגביר את חרדת הביצוע, וכן הלאה והלאה. נוצר מעגל אין סופי שקשה לצאת ממנו ללא התערבות חיצונית.

סיבות לבעיות זקפה נוספות הן סיבות של מחלות רקע, מחלות מטאבוליות – כלומר מחלות הקשורות לכלי הדם ומשפיעות ישירות על זרימת הדם, פוגעות ביכולת של הגבר להגיע לזקפה או לשמור על הזקפה למשך הזמן הדרוש. גם מחלות הפוגעות במערכת העצבים מהוות סיבות לאין אונות ובעיות זקפה. ניתוחים וחבלות באזור האגן, החלציים והמפשעה יכולות גם הן לגרום להפרעות בזקפה.

בין המחלות הגורמות לבעיות אין אונות, נמנות המחלות הבאות: סוכרת (בעיקר סוכרת נעורים), טרשת עורקים, יתר לחץ דם, רמת שומנים גבוהה בדם, וורידים רחבים, שבץ מוחי, מחלה בעמוד השדרה, תפקוד לא תקין של בלוטת התריס וכו'.

הזמנת ויאגרה . סיאליס מחיר .הזמנת סיאליס. קמגרה מחיר .הזמנת קמגרה .אפימדיום דבש . הזמנת דבש אפימדיום .ויאטבע טבעי . הזמנת ויאטבע טבעי.

ישנם גם תרופות שונות שיכולות להצביע על הסיבה לבעיות זקפה. ביניהם גם תרופות הניטלות לתקופה קצרה. בין התרופות היכולות לגרום לאין אונות ניתן למנות תרופות ללחץ דם גבוה, כדורים לבעיות לב, תרופות לדיאטה ותרופות נגד צרבות במערכת העיכול.

מעבר לטיפול התרופתי, תחשוב איך אתה משפר את אורח החיים!

אורח חיים לקוי מהווה גורם עוצמתי לבעיות זקפה. חוסר בפעילות גופנית, תזונה לא נכונה, ג'אנק פוד, צריכת אלכוהול וסמים, גורמים לירידה בזקפה ומגבירים את הסיכון למחלות רבות נוספות.

כדי לשפר את הזקפה והתפקוד המיני בכלל נדרשת קודם כל הקפדה על אורח חיים בריא. הכוללת תזונה נכונה, פעילות גופנית והימנעות מצריכת אלכוהול מרובה. כמו כן, לברר אצל הרופא לגבי תרופה שהוא רושם, בעיקר תרופות שמנינו לעיל, האם הדבר יכול להיות סיבה להפרעות זקפה, אם כן, בקשו ממנו לשקול נתינת תרופה חלופית. כמו כן קיום יחסים בזמן רגוע ובכלל התייעצות לשיפור והפריית הזוגיות, הינם מתכון לשיפור בעיות הזקפה.

בכל מקרה, מומלץ לבחון סיוע תרופתי. התרופות הקיימות כיום בשוק הינם יעילות מאוד וכמעט ללא תופעות לוואי. מחירם נע בין 62 ₪ ל-293 ₪ לאריזת 4 טבליות. תלוי במינון של החומר הפעיל ובסוג הכדור (סיאליס, ויאגרה או לויטרה).

קראו עוד הפרעות בזקפה