ויאגרה ללא מרשם זה אפשרי

צרו איתנו קשר לכל שאלה, בקשה ולפרטים נוספים. סודיות מובטחת >>

רבים שואלים האם יש דבר כזה בכלל ויאגרה ללא מרשם וחשוב לדעת שאכן זה קיים. כיום ב 2022 בהחלט ניתן להשיג ויאגרה ללא מרשם למרות שיש מרשם לויאגרה כמובן עדיין יש המעדיפים ויאגרה ללא מרשם.

אולי כשאתם שומעים את המילה ויאגרה אתם מדמיינים תרופה עם מלא תופעות לוואי שמזיקה לבריאות.  למי שמאוד חושש, ניתן למצוא קפסולות של ויאגרה ללא מרשם. שעשויה רק מחומרים טבעיים ואין לה שום השפעה שלילית על הגוף.

היא עובדת יותר לאט אבל גם היא תיתן לכם מאה אחוז הצלחה. כדאי ליטול אותה לפני האקט כדי שהיא תשפיע – אתם תופתעו לגלות את השינויים המרהיבים שהיא תחולל. כיוון שמדובר בתרופה טבעית אין צורך במרשם רופא ולכן מתאפשרת דיסקרטיות מוחלטת לגבי הרכישה שלכם.

לא כולם יודעים אבל השם "ויאגרה" נבחר על בסיס המילה Vigorous שפירושו כח ואון. האות הראשונה של השם הפכה גם לסמל המסחרי של התרופה, המבצבץ מהפרסומות. הצבע הכחול נבחר בעקבות מחקרים שהראו כי הוא מרגיע יותר מהצבע הלבן והירוק בהם נצבעו בעבר חדרי ניתוח בבתי חולים.

 

ויאגרה ללא מרשם ועוד כמה עובדות

זה שניתן להשיג ויאגרה ללא מרשם זה ידוע אבל ידעתם שויאגרה נולדה ממש במקרה והפכה לאחת התרופות הנמכרות ביותר בעולם?

הנה כמה עובדות על ויאגרה שכדאי לדעת:

כאמור, פועלת ויאגרה במנגנון כפול של הרחבת כלי דם, והרפיית שרירים הקרויים "חלקים". בכך, מאפשרת התרופה זרימת דם רבה יותר לאיבר המין, ומכאן לזיקפה בתוך כ-30 דקות מרגע נטילת התרופה, ועד משך זמן של ארבע שעות.

גברים רבים אינם מקפידים על ההנחיות המדוייקות לנטילת התרופה. פעמים רבות המינון נמוך מדי: גברים רבים זקוקים למנה שלמה של 100 מ"ג כדי להגיע לשיפור משמעותי. 

הזמן המומלץ הוא כשעה, כשהתרופה נבלעה על קיבה ריקה, ואחרי זמן רב יותר אם בולעים אותה לאחר ארוחה. נוכחות מזון או אלכוהול בקיבה מעכבת עוד יותר את ספיגת הויאגרה. 

בתוך כך, הויאגרה אינה מייצרת זיקפה מעצמה, אם לא מנסים בפועל לקיים יחסי מין. היא רק מסייעת לגבר מגורה מינית.

הרחבת כלי הדם לה גורמת הויאגרה, כוללת לפעמים גם מעט תופעות לוואי ובהן כאבי ראש, הסמקה, חרדה, זיקפה ממושכת 

ויאגרה ללא מרשם מרופא 

האם באמת ניתן לקנות ויאגרה ללא מרשם מרופא? התשובה היא כן יש אישור ממשרד הבריאות לרכוש ויאגרה ללא מרשם.

 החלטת משרד הבריאות מטילה מספר מגבלות על רכישת התרופה: מכירתה ללא מרשם תותר רק לגברים מעל גיל 35 ורק לאחר תשאול דיסקרטי שיבצע הרוקח כדי לוודא שאין חשש לנזק בריאותי לרוכש. כן נקבע, כי רכישת התכשיר תוגבל ל-2 גלולות של 50 מ"ג או 4 גלולות של 25 מ"ג בכל קנייה.

במהלך הזה ישראל מצטרפת לבריטניה ולניו זילנד, ששינו את מעמדה של ויאגרה ושבהן הגלולות נמכרות באופן חופשי – Over the Counter.

 בהחלט יש כאן ם בשורה למטופלים.  משרד הבריאות מנגיש תכשיר שבלאו-הכי המטופלים היו אולי משיגים אותו בדרך לא דרך. 

מצד שני מופעלת בקרה מתמדת כך שהרוכשים מקבלים את הייעוץ הנכון כדי שישתמשו בתכשיר באופן מושכל

הנושא נידון בישראל בוועדת מומחים שבחנה את בטיחות התכשיר כתרופת OTC בהסתמך על מידע רב שהצטבר בהיבט זה בארץ ובעולם. נקבע, כי ניתן לאפשר מכירת את התרופות ויאגרה, תרים וסילדנפיל

 

מידע נוסף על ויאגרה ללא מרשם:

ויאגרה תימכר בישראל ללא מרשם

משרד הבריאות קבע: ניתן יהיה לרכוש ויאגרה ללא מרשם רופא

לראשונה בעולם: ויאגרה ללא מרשם רופא – בבריטניה